21 Ekim 2010 Perşembe

HELP! Yine Gittigidiyor, Yine Sorun!

Bundan yaklaşık bir bucuk ay önce bir satıcının ürününü kazandım.. elbise gönderildi, satıcının ilgisi güzeldi.. fakat değişimini talep ettim, kabul edildi geri gönderdim, bu arada para transferini de gittigidiyor a mesaj atarak durdurdum yeni ürün gelene kadar.. Aradan 3 gün gecti ürün yok.. 1 hafta gecti yok.. 10 gün gecti yok.. arada mesaj atıyorum "göndericez" deniyor, "pardon" deniyor ama ürün bir türlü gelmiyor.. Gel zaman git zaman mesaj atmayı bıraktım bir bucuk aydır o satış benden onay bekl,yor ben ise ürünü bekliyorum..

Geçen gün "artık bu kadar da olmaz" diyerek iptal isteği bildirdim siteye.. Benden ürünü iade ettiğime dair kargo bilgisi istendi.. 1 buçuk önceki olay, nerden bulayım ben şimdi? Hangi kargo şirketi ile gönderdiğimi bile hatırlamıyorum, gönderi kodunu nerden bulayım? :(

Satıcının profilinde son bi ay içinde bütün alışverişler kötü yorum, herkes ( 1 tek istisna bile yok ) kargolanmadı diye şikayetçi.. Site yönetimine beni "gönderi kodu yollamazsanız paranız satıcıya aktarılacaktır" diye tehdit edeceklerine, satıcının profiline bakıp ondan sonra ürünü gönderdiğimi söylediğim halde benden 1 bucuk ay öndeki kodu istemelerini söyledim.. Gelen cevap yine otomatikti : kodu göndermezseniz para satıcıya aktarılacaktır!

Ne yapmam gerekiyor? Parasında değilim ama bu lanet sitenin haksızlık yapmasına katlanamıyorum!

Yardım lütfen :(

6 yorum:

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

kargo şirketini araıp bilgi iste cnm onlarda kayıtlıdır

cicibebe dedi ki...

hangisiyle gönderdigimi bi hatırlasam :/ çok secenek yok gerci sorucam şimdi 3 secenegime de..

Adsız dedi ki...

Merhaba ben de GG'den çok fazla alışveriş yapan biriyim.Bu tarz problemler yaşamıştım.Yapmanız gereken herhangi bir kargo bilgisi girmeniz,doğru olması şart değil.Çünkü satıcı kargoyu zaten teslim almış ve bu bilgi sizden sadece satıcının para iadesini onaylaması için isteniyor.Siz herhangi bir kargo bilgisi girip satıcıya para iadesi için onayı vermesini rica edin.Kargo bilgisi girdikten sonra satıcının bana özel durum sayfasında onay butonu aktifleşecek.Yani bundan sonrası satıcıya kalıyor.(merve)

cicibebe dedi ki...

merve'cim teşekkür ederim açıklamaların için ama zaten satıcım attıgım 978594786 mesaja da cevap vermedigi için ne yapacagımı bilemedim.. ama sonra gg mi insafa geldi satıcı mı bilemiyıorum baktım para benim hesabıma geri yatırılmış :)

Adsız dedi ki...

Size haksızlığı site değil,satıcı yapmış.gittigidiyor da satıcılar ürünü gönderdiklerine dair nasıl kargo bilgisi girmek durumundalarsa, alıcılar da iade için kargo bilgisini sisteme girmelidirler.Aksi halde,doğru olmadığı halde "ben ürünü geri gönderdim,paramı iade edin" diyenler çıkabilir.En azından bilinçli bir tüketici olarak,hangi kargo şirketiyle gönderdiğinizi bilmeniz gerekirdi.Profili düşük kullanıcıları siteye,yardım seçeneğinden şikayet edebilirsiniz.Böylece biz diğer satıcılar da zan altında kalmamış oluruz.

cicibebe dedi ki...

evet ben de hatalıyım tabiiki ama benim öfkem site yönetimine idi.. yani başka bi site reklamı yapınca falan mesaj içerigini görüp de uyarı yapabiliyosalar, benim öyle bi durumda satıcı ile aramda gecen diyalogu da görüp benden yana olmalıydılar.. neyse, sorun çözüldü ama teşekkür yazısı yazmadım tekrardan çünkü satıcı cidden terbiyesizlik yaptı.. ve de görüyorum uzun zamandır böyle yapıyor sürekli yeni hesap alıp satışlarına devam ediyor satıcı.. anlamadım gitti nasıl bi yüzsüzlük!