31 Ekim 2010 Pazar

Penti Online Alışveriş


Evet evet sonunda bunu da yaptım!!

Bir süredir çoraplarımı bile internetten alıyorum! Ama inanın öyle vakitsizim ki yani tek nedeni bu, yoksa benim alışveriş bağımlılığına doğru ilerlemem falan değil :( :p

Pentiiiiğğğm olsuuuğn pentiiiğğğm olsuuuğğğnn diye itici müzikli reklamlar çıkmadan önce, Pelin'in kesikli tayt şeklindeki pentisinden alıp çok beğenip o hevesle yazıcaktım aslında bu postu ama dedim ya, vakitsizlik ;)

Bulunduğum yerde penti shop bulunmadığı için ürünlere bikaç ay sonra ancak ulaşabiliyorum..Yani ben ulaşabiliyorum yine İstanbul falan ama insanlık için, Sakarya halkı için büyük kayıpğ :p Hatta inanır mısınız geçen sene penti kot taytı çıkardığında Sakarya'daki penti bayii benimle iddia etmişti pentinin öyle bir modeli yok diye :/ Yazın başında falan satmaya başladılar :S Gidip diyecektim bak ben öngörülüyüm galiba ondan gelmiş bu model şimdi :p

Neyse, iyi oluyo bu online alışveriş.. Kargosu hızlı, iletişimleri de iyi.. Kredi kartına değişik seçenekleri var..

Ben bu kez 2 tane (vanilla ve siyah) Gökçe'nin kareli gibi pentisinden, bi tane de Hazal'ın kurdelalı pentisinin siyahından aldım.. Diğerleri klasik ince çorap..

Çekinmeden kullanabilirsiniz bence siteyi, buradan buyrun lütfen :))

Sevgiler :*

1 yorum:

kiraz çiçegi dedi ki...

güle güle kullan soğuk günlerde sıcak tutması dileğiyle:) bende ödülün var kabul edersen eğer canım:)