14 Ekim 2010 Perşembe

Freshlook Lensler Parçalandı!!

Daha birkaç gün önce, 7 Ekim günü yayınladığım şu yazımdaki Freshlook marka lenslerim 5. takışımda gözümde parçalandı!

1. kez ilk geldiği zaman deneme amaçlı takmıştım, 2. ve 3.leri işe giderken taktım.. 4. kez Yaso'nun doğumgününde taktım ve 5. kez geçen gün taktıktan bikaç saat sonra gözümde acı hissetmeye başladım.. Makyajımın ya da bir kirpiğin gözüme kaçtığını düşündüm.. Lensi çıkarıp temizlemek üzere elime aldığımda kenarından kocaman bir parçanın kopmuş olduğunu gördüm! Bloglarda okuyordum Freshlook'un insanın gözünde bile parçalandığını ama inanılır gelmemişti bana! Nasıl olur yaa? Nasıl olur da böyle isim yapmış bir firma bu derece uyduruk bir ürün üretebilir?! Üstelik de söz konusu ürün GÖZde kullanılıyor!!!

Yeşil lensler Yaso'daydı doğumgününde taktıgından beri, onu aradım durumu söylemek için.. "ben" dedi, "sana söylemedim ama ertesi gün taktıgımda benim de gözümde parçalandı" demesin mi :S O da gitmiş yani!

Firmaya herhangi bir şikayet maili göndermedim, göndermeyi de düşünmüyorum.. Çünkü paketinden "sağlam görünümlü" çıktığı için muhtemelen kullanıcı hatası diyecekler..

OYSA Kİ ben 6 senedir, Yaso 5 senedir SÜREKLİ LENS KULLANICISIYIZ! Bilinçli ve deneyimli kullanıcılarız yani.. Öyle uzun tırnagın vardır kesmiştir, makyajın vardır eskitmiştir gibi bahaneleri yemeyecek kadar bilinçliyiz hem de!! Ben son 3 yıldır Johnson&Johnson marka lens kullanıyorum ve hiçbir şikayetim olmadı şimdiye kadar.. Bu nedir nasıl bir kalitesizliktir anlamadım..

Belki büyük bir meblağ değil ama arkadaşlar yine de paranızı sokağa atmayın, gidin bi fakire sadaka verin onun yerine, alacağınız sevapla gözleriniz renklenmez belki ama sağlıkla ışıl ışıl parlar en azından ;) :p

sevgiler!
sağlıklar!
mucks :*
:)

3 yorum:

€SRACA dedi ki...

geçmiş olsun aynı problemi 2 yıl önce bende yasadım o sebeple freshlook almıyorum gormemi bile engelliyor bas agrısı yapıyor pupil boşluğu çokaz. 100.izleyicinde oldum bu arada :=)

BlogdakiSeninOlsun dedi ki...

benim bir arkadaşımın bu anlattığın olaydan nerdeyse 30% görme kaybı yaşıyordu. Çok korkuyorum valla, dediğin gibi çok kalitesizmiş, verdiğin paraya yazık.

nehir dedi ki...

ben 3 senedir freshlook kullanıyorum canım. ustelık senın gıbı özenli bir lens kullanıcısı da sayılmam. gece mesaılerınden donuste koparırcasına çıkartırım, ıkı gun aynı suyu kullanırım her daım elımı yıkamam vb vb. ama bende boyle bır sorun olmadı. bende dıyordum bu freshlook masallah cok dayanıklı bır lens, memnunum yani ama sımdı senı okuyunca sasırdım bende
gecmıs olsun