7 Ekim 2010 Perşembe

Freshlook Hareli Yeşil & Freshlook Gümüş Gri Lensler

Bir süredir renkli lens almayı düşünüyordum ama daha önce hiç bir renk kullanmadığım için renk kaygısı vardı.. Aklımda Solotica Hidrocor Mel ve hidroCharme İce vardı.. Düşündüm, taşındım, dedim "bak cicibebe, sen önce herhangi bi markayı al, dene bakalım sana mavi yakışacak mı, yeşil yakışacak mı vs" internette biraz araştırma yaptıktan sonra bir internet sitesinden Freshlook Gümüş Gri ve Hareli Yeşil renklerini almaya karar verdim..

Yapı ve renklendirme açısından tabiiki oldukça zayıflar.. Şöyle ki Fıstığın nişanında yeşilli giyindiğim için "yeşilleri takayım mı" dediğimde Fıstık beni inceledikten sonra, bana en doğal hali ile "balık gibi bakıyosun" dedi ve taktırmadı :D

Yeşili kendime ben de yakıştırmadım, accaaaayip donuk gösterdi ifademi, balık gibi oldum :p :D:D:D Ama ne yalan söyleyeyim gümüş griyi ben de çok beğendim görenler de şimdiye kadar beğendi ve yakıştırdı..



Biliyorsunuz fotoğraf makinem kayboldu/çalındıktan sonra çok verimli fotoğraflar yükleyemedim, alışık olmadığım makinelerle de iyi çekim yapamıyorum :p Ama yine de ben sözü kısa tutup sizi fotoğraflarla başbaşa bırakayım da siz karar verin olur mu :)






Son fotoğraf Yaso'nun doğumgünü(2 ekim) akşamından :) O'nun gözünde Hareli Yeşiller bende de Gümüş Griler var.. Laf aramızda ama yeşil ona çok yakıştı :)

Sevgiler
mucks :*

15 yorum:

BlogdakiSeninOlsun dedi ki...

hic de öyle balık gibi olmamıs :) solotica denemelisin ozellikle ICE beya Grafite cok yakısacaktır mavilerden

ChunLi Beauty dedi ki...

bence ye$ilde yakışmış :) iki haliyle de güzel olmuş canım sen içine sinene karar ver :)

cicibebe dedi ki...

Pelin'cim ben de ice düşünüyorum ama cor mu charme mı ona karar veremedim.. grafite çok koyu gibi geldi incelediğim fotolardan :/

Chunli'cim teşekkür ederim :) karar verdim, mavi tonlarını daha çok sevdim :))

cemre dedi ki...

ben de frshlook'un hareli yeşilini kullanmıştım diğerlerine göre daha doğla duruyor bence bir süre sonra rahatsız ediyor beni bende solotica denemek istiyorum. ben yeşili daha çok beğendim:)

meltem dedi ki...

bence de hiç balık gibi falan bakmamışsın. gayet yakışmış. Hatta ben yeşili daha güzel ve doğal buldum=) Yeşil lensli fotoda makyajın çok güzel görünüyor. ne kullandığını öğrenebilir miyim, tonlarına bayıldım çünkü...=)

modamakyajgüzellkdünyası dedi ki...

gri gri grii.Süper durmuş.Lensli makyaj denemelerinide bekliyorum!!!

cicibebe dedi ki...

cemre'cim teşekkür ederim.. evet yeşil doğal, fotolarda da güzel görünüyo ama suratımın genel ifadesinde çok da iyi durmadı, açık kaldı gibi..bilemedim :/

meltem'cim teşekkürler :) evet yeşil daha dogal ama gönlüm gride :) stila seafoam far ve emily 114 numara göz kalemi kullandım..

handişkom yaptıkça koyarım tatlım :*

gunesyuksel dedi ki...

kesinlikle yesil daha güzel. acıkca sölemek gerkırse gri ile daha balık gibim olmussun kuzu be.... yesille resmen adriana lima gibi olmussun, masallahhh

cicibebe dedi ki...

hahah güneşcim valla bu lensler beni her türlü balık mı yapıyor ne :p

Your style is your signature dedi ki...

Ben de yıllardır hareli yeşil kullanıyorum çoğu zaman insanlar anlamıyor bile ,grinin kahvrengi gözde güzel durdugunu söylerler ama ben kendime pek yakıştıramamıstım :) yine de en güzel doğala en yakın olan hareli yeşil ve ela ,inandırıcılıgı daha yuksek :p

Öcal-Mutfak-Esra dedi ki...

merhaba lensler çok güzel görünüyor.hareli yeşil kullanıyorum ben dogal duruyo fakat hiç belli olmuyor.denediğiniz gümüş griler harelimi haresizmi.yarın almayı düşünüyorum.acil cvp verirseniz sevinirim.

cicibebe dedi ki...

your style is your signature, kusura bakma canım ya senin yorumu atlamışım :( ben de griye çok alıştım yeşil bi tuhaf geliyor :)

öcal-mutfak-esra, "gümüş gri"lerin tek tipi var zaten ama oldukça dogal duruyor. bunlar baya eski fotograflar. artık daha iyi oturuyor göze gibime geliyor. bence sana da yakışacaktır :)

Öcal-Mutfak-Esra dedi ki...

çokk teşekkür ederim.bugün lesnlerimi alacağım inş.sonucu çok merak ediyorum.umarım güzel olur :).

cicibebe dedi ki...

esra'cım 2 gün oldu sanırım lenslerini alalı, nasıl oldular merak ettim, begendin mi :)

Adsız dedi ki...

su
bende hareli yeşili lens kullanmak istiyorum ama lens markası iyi birşey olsun istiyorum internetten sipariş vericem bana yardımcı olurmusunuz yada bir site varmı tavsiye edebileceğiniz..