22 Ocak 2010 Cuma

yağmayın yollarıma durun kar taneleri :)

sabah..daha doğrusu öğlen vakti çalan telefonumla uyanıp ayılmaya çalışırken aralık kalan perdeden bir de ne göreyim?! lapa lapa kar yağmıyor mu?!! yağıyor evet!! üzüleyim mi sevineyim mi bilemedim..sen dur dur okul tatilken yağ..olacak iş mi :(

üzüldüm ama insan kar'ı izlerken kalabalık içindeyken bile kendiyle başbaşa kalabiliyor..bu yüzden açtım perdelerimi sonuna kadar,aldım elime kağıt kalemimi,döktüm içimi..

...

kar,temizliktir,şifadır..etrafı mikroptan arındırıp steril yapan doğal temizleyicidir..

...

Bir gün kar yağar..çok yağar hem de..bir sızı hissedersiniz yüreğinizde..soğuktan üşümüş,kıpkırmızı olmuş burnunuzda kar kokusu..ve değdiği yeri yakan bir koku beraberinde..anıların kokusu..yüzlerce kişi arasındayken yalnızlığın vurgusu..anıların tozlu kokusu..

Kar yağar bir gün..her şey,her yer karla kaplanır..hortlayan anılar karla kuşatılır..yürümek zordur ya karda,işi zorlaştıran anıların çıkıntılarıdır aslında..bu yüzdendir bütün bozulmamış karları ezip geçme isteği..bu yüzdendir top haline getirip fırlatma isteği..

Sonra..günler sonra güneş açar..ezilerek bastırılan acılar,uzağa fırlatılan çıkıntılar son hızla yok olur..hüzün,sıcak bir kahveyle kaybolur..yollar,çatılar,ağaçlar,kalpler, tozunu toprağını kar suyuyla birlikte toprağa gönderir..

her şey artık tertemizdir..

kar..temizliktir..

tüm pisliklerden arınmak dileği ile..durmayın,yağın,arınana kadar yağın kar taneleri..

Hiç yorum yok: