25 Ocak 2010 Pazartesi

braun iontec satin hair brush


daha önce birçok forum veya blogda bu konuda yorumlar okudunuz eminim..ama malumunuz blog yeni..bir kere de benden dinleyin bakalım :)

bu mucizevi tarağı ilk edindiğim zaman hiçbir beklentim yoktu..çünkü magazasındaki görevli bayan,saçlarımın bu tür bi alete ihtiyacı olmadığını,almamın gereksiz masraf olacagını söyledi durdu..ama merak öyle güçlü bir duygudur ki,içimi kapladı kapladı kocaman oldu ve sonunda patladı : merakıma yenik düşerek aldım..

almamdaki bir diğer dürtükleyici nokta ise şudur : fön çektirdim kuaförden çıkıyorum..bi arkadaşın doğumgününe gitmek üzereyim,acelem de var,daha onu hazırlamamız gerek..sevgili yengecim aradı ve "biz yoldayız,bi saate ordayız,hadi bize ıslama köfte yedir" dedi..canım benim..Matthew McConaughey'i reddederim seni reddedeceğime..ama..acelem..ee.. "tamam" dedim ve onlar gelene kadar çarşıda oyalandım mecburen..saçlarım uzundur bi de,koştururken geçtiler birbirlerine iyice :(

neyse..geldiler..yedik köftelerimizi afiyetle..çantasından bişi çıkarırken farkettim bu aleti..kaptığım gibi lavaboya koştum ve fönlü,parlak,canlı halinden eser kalmayan karmakarışık saçlarım üzerinde denedim..sonuç şaşırtıcıydı : YENİ FÖN ÇEKİLMİŞ GİBİ PARLAK VE CANLI SAÇLAR!!! fakat belirteyim ki,ürünün "düzleştirme" etkisi yok..eğer dalgalı saclara sahipseniz, saçınıza sürdükten sonra düz fön görüntüsü beklemeyin,büyük bir hayal kırıklığı olur ;) yani,sadece sağlıklı görünüm verme ve pürüzsüzleştirmeye yönelik bir ürün..

çalışma sistemi zaten artık az çok biliniyor ama kısaca bahsedeyim..pille çalışan bu ürün son derece rahat kullanılabilir ve taşınabilir özelliklere..çalıştırıldığı esnada titreşim sesine benzer bir ses yayıyor etrafa ve fırlattığı yüzlerce iyon sayesinde saçlarımızın nem oranı dengelenerek sağlıklı bir görünüm kazandırıyor..

fiyatı ise piyasada 75-99 TL arası değişmekte..

sevgiler..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

düzleştiriyor mu acaba bnde almayı düşünyrm bilgi werir misinz?:/

cicibebe dedi ki...

sevgili adsız, yazıda da belirttiğim gibi bu ürünün düzleştirici bi etkisi yok! ama ben 1 bucuk senedir saçımı devamlı bununla tarıyorum ve artık kabaran elektriklenen saçlarım yok.. düzleştirici etkisi o yönde yani.. elektriklenme olmuyor..