26 Ocak 2010 Salı

cicibebedvırt

edwırd dedim..bu iş olmaz dedim..ayrı dünyaların insanlarıyız dedim..dinletemedim..

başıma gelecekleri ben biliyordum önceden ve sevgili yaso'ya da söylemiştim..bak gör dedim babam beni bi vampire vermeyecek.. ben de rıza almadan, telimi duvağımı takamadan ayrılıcam evden demiştim..en sonunda korktuğum başıma geldi..

"atla" dedi geçen gün edvırd..börgır'a gidiyoruz sandım ben ne bileyim (düşünür beni tatlışım arada yemeğe çıkarır, ona da bi bladi meri söyleriz..içemese de adı tatmin eder..) atladım bende..rüzgar yapıyo her taraf açık tabi,gözümü bi açtım venedik'teyiz..dedim "edo naptın seen?!" ertesi gün beden eğitiminden sözlüsü varmış zaar,antrenman oldu bana da dedi.."iyi bakam" dedim,"ama ocakta yemeğim var,şöyle bi dolanalım,evde tuz bitmiş,anneme tuz almaya dedim de çıktım evden..iyotlu bulabilirsek ondan alalım,hemen dönelim" dedim..şöyle bi güldü.."gel" dedi "madem gondolla gezelim,sırtlarım ağrıdı kilo mu aldın sen bu ara?"..canım benim gram gram bilir kilomu da,e tabi her gün sırtta taşımak kolay olmasa gerek..neyse..kabul ettim atladım tabi..ben öyle gördüm,erin sözü dinlenir..tam bi köprünün altından geçiyoruz,kürekçiye arkasını dönmesini söyledi ve çıkardı cebinden 84 karat tektaşı..ağzım açık kaldı tabi,güneş neyin doğdu sandım akşam vakti..ossaat anladım niyetini.."ayy edooooooşşş,ne gerek vardıııııı" diye bi yaygara koparsam da pek bi beğendim, geçirdim hemencik parmağıma..cebim çalmaya başlayınca apar topar toplandık ve gerisin geri döndük sakarya'ya..


bugün de davetiye seçmiş bi tane,örneğini yolladı bana da bi göz atayım diye..baktım,beğendim,onayladım..sizle de paylaşmak istedim..29 şubat 2010 gecesi,yeni ay vakti..onlarda ecnebi çok olduğu için inkilişçe yazdırmış tabi..tercümesini ettim,bahane istemem,bileziksiz geleni de almam..

esenkalın..



not 1: bu yazı tamamen bir espri konusu üzerine yazılmıştır..lütfen ne bu şimdi? zeka seviyesi ne ki bu kızın? gibi düşünceler geçmesin aklınızdan..
not 2: bahsi geçen şahsın robert pattinson ile uzaktan yakından ilgisi yoktur..konu gerek kişilik gerek özellik bakımından tamamen edward cullen üzerinde dönmektedir..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Cnm blogun hayrli olsun. Bol bol izleyicilerin olsun inşallah.
İzlemeye aldım cnm. Basarılar...

cicibebe dedi ki...

çok teşekkür ederim canım :*