23 Ocak 2010 Cumartesi

her şey 99 kuruş!!!


evet evet yanlış yazmadım..bu şirin konsept cafede ne yer ne içerseniz ürün başına sadece 99 kr ödüyorsunuz!!!

methini çok duydum,bugun de bir internet sitesinde yine reklamıyla karşılaşınca paylaşayım dedim..belki denemek isteyeniniz olabilir..


efendim,bu şirin cafe osmanbey'de ramada oteli'nin hemen altında bulunmakta..taksim'e giderken birkaç kez önünden geçmişliğim de vardır ama girip denemeye hiç fırsatım olmadı..giden arkadaşlarımdan ve de internette şöyle bir yaptıgım araştırmadan yola çıkarak sizlere çok hoş ve samimi bir mekan oldugunu söyleyebilirim rahatlıkla.. ürünler taze ve güzel,çalışanlar güler yüzlü, hesap kabarık değil..e daha ne isteyelim değil mi?! :))
mönüsü ise hayli zengin..sıkma portakal suyu, tatlılar, sandviçler, hamburgerler, meşrubatlar, kahveler, bardakta mısırlar...vb ne ararsanız var..

denemeye niyetlendim..
benden önce deneyen olursa aranızda,fikirlerinizi paylaşınız..sevinirim..
:)

Hiç yorum yok: