23 Ocak 2010 Cumartesi

tarhanacı geldi hanıııımm :)


an geçmesin ki bana yazacak konu çıkmasın :)

bir önceki postumu tamamlayıp henüz göndermemiştim ki kapı çaldı..üst katta oturan amca..

birkaç gün önce yine bu saatlerde kapımı çalmış,benden bir ricada bulunmuştu..bir restorantta içtiği tarhana çorbasını o kadar begenmiş ki,nerden elde ettiklerini sormadan edememiş..internetten tarhanacı babayı bulabilir misin bana dediğinde,bunu bir yatır falan sandım..nerden bileyim gidip de internetten tarhana siparişi vermemi istediğini..şaşırdım ama peki dedim,geçtim bilgisayarımın başına..sağolsun google bu isteğimi geri çevirmedi ve beni bu adrese yönlendirdi..

girdim,inceledim..uşak'ta yapılan bu ev tarhanalarının fikir babası olan beyefendi "tarhana baba" lakabı ile anılırmış meger..nasıl bi şey ki bu tarhana taa oralardan istedi bu komşu amca,kendime de mi alsam diye düşünürken amca telefon etti "sen kendine alma,bize gelenden veririz,denersin" diye..canıma minnet..1 paket acılı,1 paket de acısız tarhana sipariş verdim pazartesi akşamı..bugün elimizdeydi..

amca sağolsun getirmiş iki çeşitten de..hangisinden yapsam ki diye düşünürken ikisinden de azar azar koyayım da ne acı olsun ne sade diyerek yaptım..fotoğraf makinem dün itibarı ile bozuldugu için bu nefis çorbamın fotografını ekleyemiyorum fakat gerçekten lezzetli..ha oralardan getirtmeye değer mi (üstelik 1 kg pakete 12,5 TL ödeyerek) orası hakkında yorum yapamayacağım,lezzet kavramı göreceli neticede..ama bana komşu teyzelerin,ninelerin yaptıgından pek de farklı gelmedi..

gelelim gönderim ve ödemesine..sitede online sipariş formunu doldurarak siparişimizi veriyoruz..ptt kargo ve normal kargo diye secenekler var..ne olur ne olmaz diyerek ben normal kargo'yu seçtim..kargo ücreti 4kg'a kadar alıcıya ait..4kg üstü gönderilerde tarhana baba elimizi cebimize attırmıyor sağolsun..

ödemesi ise daha bi garip..kredi kartı kullanılmıyor..paketi teslim aldıgımızda içinden havale,eft vs gönderim bilgileri çıkıyor..10 gün içinde de ücretini gönderiyoruz..insan vay be..güvene bak diyor elinde olmadan..

allah kötü niyetli tarhanaseverlerle karşılaştırmasın seni tarhana baba!

not : fotoğraf alıntıdır..

Hiç yorum yok: