9 Nisan 2010 Cuma

Strawberry ve Gittigidiyor'a Teşekkürler!

Daha önce şu yazımda Gittigidiyor, bu yazımda da Strawberry adlı sitelerde yaşadığım talihsiz durumları anlatmıştım..

Kaygılarım büyüktü.. Çünkü ikisi de uzun zamandır güvendiğim sitelerdi.. İkisinde de bu durumu ilk kez yaşıyordum.. Haksız duruma düşürülmem halinde yapacaklarımı bir bir planlamış, gardımı almışken ilk cevap GG'den geldi : olumlu, param hesabıma geri yatırıldı, adi satıcı da ettiği beddua ve sarfettiği kaba sözlerle kalarak avcunu yaladı :)

Teşekkürler Gittigidiyor!!!

İkinci güzel haber ise bugün geldi.. Strawberry'den bilgilendirme maili gönderilmese de iademi bugün elime geçen ekstrede görebildim.. İade isteğim karşısında pazarlığa girişmiştiler önce yarısını geri ödeyelim falan diye ama İtsbeauty Forum'da bir arkadaşımın uyarması ile bunu kabul etmedim ve tamamını iade istedim doğal olarak.. Buradan sevgili Dorothy nickli arkadaşıma da teşekkür ediyorum.. Kabul etmeyince "tamam biraz zaman alacak ama olacak" tarzı bişiler yazdılar bana.. Beklemedeydim, dün mail attım "nooluyo gençler nerde benim param?" tarzında.. Bugün baktım günahlarını almışım, meğer gecen hafta yatırmışlar geriye de ekstreme bile yansımış..

Teşekkürler Strawberry!!

İnsanlık hali, bozuk çıkabilir.. İnsan diyemeyeceğim kişilerle karşılaşabilir, ürün seçiminde yanılabilirsiniz!.. Önemli olan aracı kurumun veya ana firmanın size yaptığı olumlu geri dönüştür.. Bunlar belki koca firma için küçük ama müşteri potansiyeli açısından çok büyük adımlardır!

Strawberry ve Gittigidiyor sayfalarını o zamandan beri açmamıştım bile.. ( Eminim bu durum onların da çok umurundaydı kikiki )

Peki şimdi ne yaptım?

Strawberry'e uzun zamandır istediğim Mac Pinch O' Peach ve Mac Peaches allıklar geldiğini gördüm, o gazla hoooop attım sepete :) Ama sonra nooldu? Sağolsun Çilekcim düşünür beni, "hoop" dedi "dur orda hafıss (bilmeyenler için bi açıklama postu yazıcam en kısa zamanda :D:D:D ) abartma istersen artık şeftali ağacı çıkacak yakında allık çekmecende!!!" dedi ve Peaches'i kalmadı stokta diyerek aldı sepetimden :( "Üff aman ii be!" diyerek aldım ben de POP'u çıktım..

Sonra girdim gittigidiyor'a.. Beğendiğim, izlediğim birkaç satıcı vardı, onları dolandım, bişileri izlemeye aldım.. Ama aklımdayken bu postu yazayım, sonra da bi uyuyayım dedim.. Çıktım..

Velhasıl, ben yeni bir uyarı yapana kadar BU SİTELERE GÜVENEBİLİRSİNİZ!!!

ehehehe :)

sevgiler!

2 yorum:

Unknown dedi ki...

evet kesinlikle söylediklerin doğru bu siteler gayet güveilir.. ((:

cicibebe dedi ki...

hehe evet ama cnm eger ki birinden biri kabul etmeseydi vay gelirdi hallerine :p