1 Nisan 2010 Perşembe

Püffff!!! ya da Aaaaaaarrrrrgggghhhhhhh!!!


Evet evet! Günlerdir süren ruh halimi en iyi anlatan söz bu başlık, en iyi anlatan fotoğraf karesi ise budur!..

Beynime aşırı yükleme yapmış olduğumdan mütevellit, şu an her milimetrekaresinden bilgi fışkırmak istercesine bi baskı var kafamda.. Ağrıyor, sızlıyor, anlamadığım hareketler gelişiyor sanırım beyin kıvrımlarımda..



Dün sınavdan çıkınca, binanın (bilenler içi SAÜ D4) arka tarafına geçip kaldırıma oturdum ve 1 saate yakın, iki değişik tür çam ağacı arasından şu manzarayı izledim.. İzledim derken yani ne gördüğümü bilmeden.. Öyle boş boş..



Öyle halsizdim ki, şu dal parçasını kırmak istedim, uzanıp kırmaya üşendim ve ayaklarımla ezip katlettim.. Papatya uzakta kaldığı için ucuz atlattı bu cani haleti ruhiyemi..



1 saat sonunda artık taşın soğuğunu içimde hissetmeye başlayınca kalkıp en yakın banka oturup, bilgisayarı açıp SAÜ'nün gereksiz internete girememe işkencesine maruz kalarak bi yarım saat de bu manzarayı izledim... Sırtıma, o sırada Mediko'da rapor onaylatma peşinde koşturan Yaso'nun montunu koyarak, anlaşıldığı üzere uzun oturdum bankta..

Püff, insanlar geçiyomuş yanımdan neyime..

Eve geldim.. Yok dedim.. Bu böyle olmaz Yaso dedim.. Bişiler yapmak lazım dedim.. O da onayladı beni zaten.. Çok uğraştık, ama yaptık.. İtiraf ediyorum ben şeytanın kız kardeşiyim ve Yaso'da hep bana uyuyor :p Ama ertesi gün (yani bugün) sınav yoktu ne yapayım?! :/



Eğlendik mi??

Sorulur mu?..

Cümle içinde ben varım!.. Sorulur mu?!?

1 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

En iyisini yapmışsınız bazen ben de arkadaş grubumla eğleniyorum çok ta iyi geliyor ..Moral depoluyor insan.Sevgiyle neşeyle kalın.