5 Nisan 2010 Pazartesi

Ben Ben Ben :)

Sevgili Hedonist Queen'cim beni mimlemiş.. Teşekkür ediyorum burdan ona :)

Sorular varmış benimle ilgili.. Okuyunca tanıyacakmışsınız beni biraz daha..

Hadi bakalım başlayalım o zaman :)

İsminiz:
Özlem

Yaşınız:
22 bitmek üzere, yaşlanıyorum böhüüüü

Mesleğiniz:
Üniversite öğrencisiyim. Endüstri Mühendisliği okuyorum..

Boyunuz:
1.64 cm

Kilonuz:
70

Ayak Numaranız:
38,5

Şaç renginiz:
Kahverengi

Göz renginiz:
Açık kahverengi

En Beğendiğiniz Huyunuz:
İnsanlarla kolay iletişim kurabilirim..

Hiç Sevmediğiniz Huyunuz:
Zaman zaman gelen umursamazlık-umursamamazlık karmaşası.. Hayır umursanacak şey var umursanmayacak şey var, ayırt etsene bunları beyin!!

En Beğendiğiniz Yeriniz:
Kalbimi severim :) kocaman :))

Hiç Beğenmediğiniz Yeriniz:
Klasik cevap : Sağlıklıyım, mutluyum :) ama göbüş ve gıdı olmasa da olurdu :D

Çantanızda mutlaka ne bulunmalı:
Cüzdan(para ve kimlik içeren) ve anahtarlar ordusu

Çantanızda asla bulunmaz:
Sigara

Arabanızın Markası:
Ford Fiesta

Hayalinizdeki Araba:
Beverly Hills'teki arkasında havuz olan araba :D

En Sevdiğiniz Yemek:
"Taze" fasulye ile yapılmış taze fasulye :)

Hiç Sevmediğiniz Yemek:
Beyaz lahana ile yapılmış her tür yemek ve kırmızı et!

En Sevdiğiniz Hayvan:
fanus balıkları :)

En Korktuğunuz Hayvan:
Sürüngen ve böcekler

Kullandığınız Parfüm:
Givenchy Ange ou Démon(vazgeçilmezimmmmm!), Armani She (napiim demode ama seviyorummm!), thierry mugler Alien!!! Burberry Brit, Avon Wish of Love

Kullandığınız Cilt Bakım Ürünleri:
Clinique, Neutrogena

Hergün Mutlaka Yaparsınız:
Su içerim, çikolata yerim (maalesef), birileri veya bir şeyler için dua ederim..

Hergün Yapmayı İhmal Edersiniz:
Spor her bayan gibi :) ve ilaçlarımı düzenli içmek böhüüü

Karanlıktan Korkar mısınız?
Yer ve duruma bağlı.. Yattıgım odaya biraz da olsa ışık sızsın isterim, ama dış mekanda karanlığı hiç sevmem, evet korkarım..

Korkutmayı Sever misiniz?:
Sevmem.. korkutulmayı da hiç sevmem..

Giyim Tarzınız:
Spor, rahat ama şık.. Pasaklı isem anlayın ki günlerdir uykusuz ve yorgunumdur :) bkz: vize/final dönemleri

Asla Giymeyeceğiniz:
Yüksek belli veya arkası kapaklı cepli pantolonlar!

Cep Telefonunuzun Markası:
Nokia E71

Bilgisayarınızın Markası:
Samsung

En Sevdiğiniz Oyuncu:
Bu sorunun cevabı her dönem değişiyor :/

Benzetildiğiniz Oyuncu:
Eskiden Pınar Altuğ'a benzetilirdim şimdi de bikaç kişiden Bengü benzetmesi aldım :S Halbuki alakam yok bence :/

Film Çekilmek İstediğiniz Ünlü:
Matthew McConaughey :)

Tuttuğunuz Takım:
GS güya ama sözde :)

Hangi Dalda Sporcu Olmak İsterdiniz:
Tenis. Severek oynadım ama yarım kaldı :/

En Büyük Hayaliniz:
Okulu bitirmek şu an için :))) ve müstakbel mesleğimi gününbirinde sevebilmek :/

Gerçekleştirdiğiniz Hayal:
Yok öyle bi şey :p

Asla Yapmam Dediğiniz Çılgınlık:
Zarar vereceğine inandıgım her şey!

Yaparım Dediğiniz Çılgınlık:
Zarar vermeyecegine inandığım her şey :)


Ben de bu mimiiii Çatı Katı'na,
BaKuBuNa Çılgınlığı'na ve Moda,Makyaj,Güzellik'e gönderiyorum..

Kolay gelsin :)

6 yorum:

BlogdakiSeninOlsun dedi ki...

cicibebe ne ilaci iciorsun sen bakiiim? ciddi bişi yok öle düzenli bi ilac değil insallah!

cicibebe dedi ki...

valla ben çok ciddiye almıyorum ama ilerisi için biraz ciddiye benzeyen 1-2-3 rahatsızlığım var canım :/ polikistik over, astım ve reflü.. reflü için zaten hiiiiiiç dikkat etmiyorum, astımı tutuştukça içiyorum.. diğerini zaten saat aksatmadan kullanmam gerek ama ben 4 aydır içmedim hiç :/ iç dökme gibi bi yorum oldu ama günah çıkardım hehehe :))

Kbr-Bhdr dedi ki...

teşekkür edioruuummm:))

Kbr-Bhdr dedi ki...

canım mimine cevap yazdım ama yayınlanmıo saçma sapan şeler oluo bgn beni blook işine sokan görümcemin yanına gtcem ona yaptrcam:) hmnde yayınlıcaam sna sorryy postu yazdım:)

cicibebe dedi ki...

heheh önemli değil cnm bekliyorum merakla : ))

ElanorTiwele dedi ki...

buraya kadar okumuşum blogunu hoplaya zıplaya :)
çok da beğendim
endüstri mühendisliği okuduğunu da görünce meslektaşıma selam ileteyim dedim :)

denizli paü end.müh.den sevgilerle :)