18 Mart 2010 Perşembe

Hızına Hayranım Strawberry!

Ayın 12'sinde verdiğim siparişlerim bugün elimdeydi :)



Böööyle güzelcecik paketlenmişti cicilerim.. Zarar görmesinler diye de köpüklerin arasına gizlenmişti.. Takdir ettim seni Çilek..

Tabiki hemencik içlerini açtım ve denemeye koyuldum :)



Hız süper.. Paketleme nefisss.. Ama gel gelelim bugun üstümdeki uğursuzluk bunlara da yansıdı sanırım.. Nars Primer&Concealer bozuk çıktı.. Mac Style allığım ise biraz önce swatch çekeyim derken elimden düştü ve kırıldı :( Korkumdan fondöteni hiç açmadım daha.. Hediye olarak gönderilmiş olsa da bari ona bişi olmasın :(

Kırılan allığımı onarmak için Just-Makeup'ın şuradaki yöntemini kullanmayı düşünüyorum.. Uygulayınca paylaşıcam..

Sevgiler..

9 yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

canim yaa kirildigina cok üzüldüm ama neyseki bir cozümü var :) Cicilerini iyi gunlerde kullan :D

çatı katı dedi ki...

valla benim gözüm kalmadı :P
bozuk çıkan ne acaba? niye ben bu makyaj malzemeleri hakkındaki postlarda uzaylı gibi hissediyorum kendimiii? :)
şey bana bi göz kalemi önersene bu arada beynim bulandı çilekte ehehhe :))

Hedonist Queen dedi ki...

of canım ya biri bozuk biri kırık :(
şanssızlık olmuş, yenisine sağlık :)

cicibebe dedi ki...

chunli'cim teşekkür ederim.. evet çözüm var da bakalım ben becerebilecek miyim hehe :)

İlkay'cım :D:D:D mail atıcam sana :D burdan gülmekten açıklayamıyorum :D:D:D

HQ'cim teşekkür ederim.. valla büyük şanssızlık üstelik daha o postları yayınlamadım ama bugün 3 kargom geldi 3ü de problemli :S

Shewolf dedi ki...

ayy kıyamam ya ..
şansına tükirim senindeeee :s

neyse üzülme sağlık olsun cadıı

Beyaz Büyü dedi ki...

stramberry.com'un hızına ve paketlemelerine bende hayranım.. oldukça titiz ve dikkatliler.. Ancak keşke kırılmasaymış..

asmabahce dedi ki...

Çok güzelll strawberrye bayılırım..

ŞIKELLA dedi ki...

iyi günlerde kullan canım yeni cicilerini. kırılan için üzüldüm ama kısmet neyse boşver.yenisini alırsın canım

cicibebe dedi ki...

shewolf'um tükür anacım bi de benden bozuk ürünün fotosunu istediler :S kokuyu mu yollıcam foto ile napcam anlamadım :@

beyaz büyü ve asmabahce evet çilek gerçekten başarılı bu konuda..

Şıkella evet cnm boşverdm zaten :D bugun alkol alıp yarın falan da presslemeyi düşünüyorum bakim eskisi gibi olacak sanırım allık :)