9 Mart 2010 Salı

İsveç Gıda Marketi'ne Uğrayınız!


Şimdi gece oldu ve benim karnım aç ya.. Hani inadına canım tatlı bişiler çekiyo ya :D Körün taşı gibi gitti bu fotograf çıktı klasörlerimden birinde karşıma :/

Genellikle İkeaların içerisindeki İsveç Marketlerinde bulunan bu mamaları gerçekten çok seviyorum ki tutup fotoğrafını çekmişim taa blogum yokken :D:D:D

Tatmayanlar varsa Daim pek benim damak tadıma uymuyor, karamel dolgulu sütlü çikolataları çok severim normalde ama bunun tadı bir garip.. Kendisi ile kek,pasta vs yapan tutkunları yok değil :/ Hiç yoktan iyi çikolatası işte..

Ama Singoalla başka.. ımmm.. Frambuazlı her şeyi severim ama bu bisküviyi, kremalı bisküvi ailesinden haz etmesem de, bayılarak yerim..

Gidip de görenler, görüp de "bu ne ki? ben bilmediğim şeyi yimem! " diyenler.. Bu önyargıları kafanızdan atın ve onun yerine sepetinize birkaç paket Singoalla atın.. mihihi slogan yaptım :)

Afiyet olsun..

Sevgiler..

1 yorum:

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

hımm canım çekti gittiğimde mutlaka alıcam bende:)