1 Mart 2010 Pazartesi

(: Yamukla Nanick Hikayesi :)


Jelibon,

Tahir olmak da ayıp değil, Zühre olmak da.. Hatta sevda yüzünden ölmek de ayıp değil.. Bütün iş Tahir ile Zühre olabilmekte.. Yani yürekte..

Mesela bir barikatta dövüşerek, mesela kuzey kutbunu keşfe giderken, mesela denerken damarlarında bir serumu ölmek ayıp olur mu?? Olmazzz..

Seversin dünyayı doludizgin.. Ama o bunun farkında değildir.. Ayrılmak istemezsin ondan.. Ama o senden ayrılacak.. Yani sen elmayı seviyorsun diye, elmanın seni sevmesi şart mı?? Değil.. Tahir'i Zühre sevmeseydi artık.. Yahut hiç sevmeseydi; Tahir ne kaybederdi Tahirliğinden??

Velhasıl.. Yüreksizmiş.. Zaten biliyorduk ama tasdikledik..

Bak seni bloguma konu da ettim :) Sen ki ne Çelebiler, ne bilmemkimler geçirdin.. buna "Nanick" yap gitsin ;)

Ha, paran çoksa bilemicem :p

Öptüm cnm :)

Sevgiler..

Not: Volkan Konak'a teşekkürler..

4 yorum:

jelibon dedi ki...

Bak konu elma olunca azcik farklilasiyoruz biz apple'mizle karsilikli bir sevda yasiyoruz ama sözkonusu Nanick olunca yada yandan bi nick.. iste onu kisada isirip migdene doldurup ömrün boyunca onun vitaminleriyle beslenemiyorsun.. cünkü onunki suanki duruma bakilirsa karsilikli degilmis yerden bitme degilde yandan hesabi :S param varmi yok mu onuda bilemicem yandakiler daha iyi bilir :P yüregi varmiymis yokmuymus bunuda artik zaman gösterecek ama Celebi dedinya bana yüreksiz derdi bugün anladim ki ne kadar devasal bi yüregim varmis benimde simdi farketmisim ..evet ayip degil ve ben simdi can cekismeye devam ediyorum zaman bana yüreksizlik gösterirse sonucu da o bicim.. ayrica napmissin hatun kalbimi suratima koymussun aglamakli gözlerimi saklamissin ..
ps: yutkunamiyorum klibindeki kirmizi elbiseli kiza dikkat ..bende yakinda onun gibi cicek yapraklariyla sevgisini arayacagm :(
bende öptüm canim
sevgiler saygilar Jelibon:)

Shewolf dedi ki...

OwWWw Benim adamım yaaa :) Volkan KONAK..Sabah sabah depreştirdin beniii :)

cicibebe dedi ki...

Jeliboncum muck :)

Shewolfum ehehehe Karadenizlilik var mı sende de? :)

cecilia dedi ki...

Volkan Konak diyince akan sular durur bende de :) e şiir nazım hikmetin okuyansa volkan konaksa ohh dinleme de yanında yatt :)