4 Şubat 2010 Perşembe

dertleşme vol2

bugün iyi bi gün değil zannımca..
günün ilk saatlerinde okumaya yeni başladığım kitap inanılmaz sıkıcı idi..kitap ile ilgili yorumlarımı buradan görebilirsiniz..

uyudum..uyandım..fotoğraf makinemi sormak için servisi aradım,bi parça bekliyolarmış "daha bikaç gün alır bunun hazır olması" dediler..moralim bozuldu çünkü haftasonu fıstıkla birlikte forum istanbul'daki kocaman akvaryuma gidilecekti..ofistekini de abişler helsinki'ye gidiyor,yanlarına almışlar :( hiç de sevmem başkasından bişi istemeyi ama sanırım mecbur kaldım :..(

fıstıgımın annesi x teyzeye,fıstıgın bendeki yeni avon cicilerini yollıcaktım,resmen pijama üstü mont şeklinde çıkmıştım..çıkmışken bi de pazara gidim de midem yemek görsün dedim..sandviç yemekten içim kurudu da :/ kollarım koptu..

işte böyle pis bi gün..şimdi de,hazırlanıp çarşıya çıkıcam..babiş para yollamış,harcamak lazım :p umarım keyfim yerine gelir :/

Hiç yorum yok: