18 Nisan 2012 Çarşamba

Mim Arası

Tatlılar Tatlısı makyajsever justuntitled'cim beni mimlemişti geçenlerde ama vakitsizlikten post yazamadığım gibi bunu da cevaplayamadım :/

Şimdi azcık bi ara bulunca hemen cevaplayıp kaçayım dedim :)

Gelelim sorularaaaa :)

1. Yemek olsan ne yemeği olurdun?

Bol malzemeli renkli bir salata olurdum kesin..Ama kocaman bir kase! :)

2. Müzik aleti olsan hangisi olurdun?

Çello! Zor, görkemli ve etkileyici!

3. Araba olsan hangisi olurdun?

BMW 116.. rahat ama şık ;)

4. Aylardan hangisi olurdun?

Mayıs.. Ne insanları sıcağımla bunaltırım, ne rüzgarımla üşütürüm.. Herkes cıvıl cıvıl gezer :)

5. Ayakkabı olsan hangisi olurdun?

Siyah rugan kurtarıcı bir pump!

6. Kıyafet olsan hangisi olurdun?

Beyaz basic bir tişört! takılarla renklenir, hareketlenir, her ortama uyum sağlardım :)

7. Renk olsan hangisi olurdun?

Pembeeeeeeeeee! Her tonu olabilir :)

8. Hayvan olsan hangisi olmak isterdin?

Yaban atı.. Yeleleri upuzun ama!

9. Şu an okuduğun kitabın 137. sayfasında neler var?

Şu an okuduğum kitap evde ama iş yerinde önümde açık kitchenware var, olur mu :p


Aaaa bu kadarcık mıydı ayolll :p

Ben de bişi sandım :))

Ben bu mimi yapmayan herkese gönderiyorum çünkü uzun zamandır ortalıkta dolanıyo, kim yaptı kim yapmadı bilemiyorum :/

Sevgiler..

:*

3 yorum:

zeynep dedi ki...

Mim cevaplama konusunda tembelim biraz ama bu sayede de birbirimizi daha iyi tanıyabiliyoruz ne güzel..

Trendsum dedi ki...

haha çok keyifli bir mim olmuş, ellerine sağlık ;) Bu arada blogunu takipteyim ;)

http://trendsum.blogspot.com/

cicibebe dedi ki...

zeynep'cim haklısın bu sayede biçok ortak yönümüzü de keşfedebiliyoruz :)

Trendsum'cum ben de takipteydim zaten ;) pek yorum bırakamıyorum ama bloglara okuyup çıkıyorum iş yogunlugu dolayısıyla :(