24 Haziran 2011 Cuma

Sözdü Nişandı Derken Verdik Gittiiiiiii...


Ne zor şeymiş kardeş evlendirmek yahu!

Tamam, iş güç yüzünden hazırlık aşamasında çok yanında olamadım ama esas zorlu kısım son günmüş azizim! :p

Geçen sonbahar şu yazımda nişanlandığını söylediğim Fıstık, geçen haftasonu evlendi!

Son ana kadar benim için her şey şaka gibiydi.. Çocuğuz biz yahu ne evlenmesi? Eğlenmeye gidiyoruz! modundaydım :)

Daha önceden gelin hamamı yapıldığı ve gelin kızımızın da finalleri henüz bittiği için kına gecesi yapmadık.. Ben yine de bi gün önceden giderek ön hazırlıklarına katkıda bulundum fıstığımın..

Esas zorlu maraton düğün günü sabahı başladı tabiiki! Gece erken yatamayan gelin kız (ve zavallı ben :p ) sabah damat beyin heyecandan uyuyamaması üzerine erken uyanmak zorunda kaldı.. Hazırlanılıp kuaföre gidildi..

Gelin kızımız kuaförümüze, makyözünün başarısından dolayı As Hasan Yoldaş olarak karar vermişti.. Açıkçası benim endişelerim duyduğum anda başlamıştı.. Zira Mügemmell Blogunun sahibi Sevgili Müge'nin şu yazısı oldukça yer etmişti beynimde ve şüpheliler listemdeydi Hasan Yoldaş.. Tabi bu endişemi normalin 900 kat üzerinde panik olabilecek arkadaşıma söylemedim :) Ama hep tetikteydim..

Bizi 10:30'da kuaför kapısına diken sevgili Hasan Yoldaş saat 14:00'te gelinimizin saçına başladı o da ayrı gerçi..

Beklemekten gerilen gelin kızı sakinleştirmenin yolu neyse ki çok yakındaydı :



bir bardak kahve :)

Bu sırada makyajlar da tamamlandı.. Serpil Hanım gerçekten işini iyi yapan bir makyöz.. Adını aklıma, kartını cüzdanıma iliştirdim :) Bilmeyen varsa, uzman tv'den makyajlarına bakabilir, sevgili Serpil İkiz..



Uzun ve stresli bir bekleyişin ardından Hasan Bey salonda göründü ve kızımız da biraz olsun rahatladı :)



Korktuğum olmadı, her şey çok güzel gitti, saç da içimize sinince doooğru yollandık gelinlikçiye.. Kuaföre yakın olduğu için orada giyinmeyi tercih etmişti gelin kızımız..



Gelinliğimizi de giyince kusursuz olduk! Cidden yani ennn yakın arkadaşım diye demiyorum, hiçbi kusur bulamadım :) Tütütü maaşallah diyorum Fıstığıma bi kere daha :)



Gelinlik giyilirken bir köşede gelin kızın converselerini gören cicibebe ne yapar? Hüzünlenir.. Ancak o zaman dank eder Fıstığın ciddi ciddi evlenmekte olduğu! Küçükken, taaa lise yıllarımızda, converseler yeni yeni yaygınlaşmaya başladığı dönemlerde kesin bir kararı vardı Fıstık'ın : gelinliğin altına topuklu falan giyemezdi! Kesinlikle beyaz converse giyecekti!!! Kokoş muyuz biz?! Aaaa ne ayıppp! :p





Bütün ayrıntılarımız hazır olunca, Nikah salonuna geçildi.. Önce Maltepe'de kuzuların nikahı kıyıldı, sonra düğüne geçilip göbecikler atıldı :) E tabi cicibebe de bu koşturmacanın ardından eve gelince 3 gün 3 gece yataklara serildi :) Yaa sormayın, o kadar koştur, gelin kızın nazını niyazını çek, damat bey'in stresine ortak ol, terle, klimada serinle, koştur, terle, rüzgar vursun serinle, oyna, tepin, terle, açık hava deniz kenarı serinle... Bünye mi dayanır? Yaz gribi oldum üzerinize afiyet, geçmiyor da günlerdir :(

"Hayır hayır kuzular size vicdan azabı çektirmek için yazmıyorum bunları! Yoo yoo balayınızı suçluluk duygusu içinde geçirmeniz için de yapmıyorum! :p Ayrıca ne işiniz var blogumda :p "

Peki cicibebe nasıldı? Son derece sadeydi..

Onlar erdi muratlarına, biz çıkalım kerevetlerine.. Gökten büssürü elmalar düşsün, hepsi de biz bekarların başlarına :p

Bir ömür boyu mutlu olun canlarım!

Sizi çok seviyorum!..


Not 1: Fotoları bilerek flulaştırdım, zira damatbeyoolumuz kafamı uçurabilir :p
Not 2: Fıstık'ın evleniyor olması değil beni üzeni zira damatbeyoolumuzu da çokkkk severim.. Ama büyümek hüzünlendiriyor insanı :)
Not 3: Ne saç, ne makyaj, düğün sonuna kadar bozulmadı!

Sevgiler..
:*

4 yorum:

cecilia dedi ki...

ben bayıldım elbisene, her yaz moda olup mezuniyetlerde düğünlerde aynı tarzda giyilen abiyelerden değil, asil bi havası var yani, çok zor olmalı en yakın dostunu evlendirmek, ama onun en özel en mutlu gününde yanında olmak da harika bişey, mutluluklar dilerim çifte :)

Unknown dedi ki...

canımm fıstığına ve damat bey ooluna mutluluklar dlerım sen de cok cici olmussun mınnosum:)
cok yakısmıs elbısen, yakası da gayet hoş sırtını merak edıyorum elbısenın :)
sevgiler

mavidunyam dedi ki...

Yazıyı okurken kendi en yakın arkadaşımı evlendirdiğimi düşündümde nasıl duygulandım anlatamam ama bizim evlenmemize daha çokkkkk var =) e ben daha düşünürken bu kadar duygusal oluyorsam seni hiç düşünemiyorumm cicibebe =) Allah mutlu mesut etsin =)
Ayrıca elbisen çok şık ve asil gerçekten, sırtını bende çok merak ettim =)

blogumada beklerim mavi-dunyam@blogspot.com

cicibebe dedi ki...

ceci'cim çok teşekkür ederim güzel dileklerin için.. evet elbiseyi klasik seçmek istedim.. hem üzülüyorum ben kenarda duran abiyelere, bi dügünde giydigimi bi daha giymiyorum ne yazık ki ve yazık oluyor.. ama bunu bi iş yemeginde dahi giyebilirim diye düşünüyorum :)

serap'cım teşekkür ederim cnm.. bi dahaki giyişimde özellikle sırtını fotograflıcam cnm :)

mavidunyam teşekkür ederim cnm.. evet cidden çok zor bişi evlendirmekk.. ama bi o kadar da güzel :) darısı senin başına :))