17 Mayıs 2011 Salı

Mucizevi Ürün : Ayakkabı Vurması Önleyici!!!

Geçen gün çok beğenerek aldığım kırmızı rugan babetlerimi giydim ilk kez.. Tabi her yeni ayakkabı gibi vurdular ayağımın arkasını :(



Daha önce watson's'da görmüştüm bu tarz ayak koruyucu ürünleri ama işe yarar mı diye tereddüt ederek almamıştım.. Baktım acı dayanılacak gibi değil, o kadar yolu dönüp eve gidip ayakkabı değiştirecegime, okuldan çıkıp işe gelirken AVM'ye uğradım.. Ve bu mucizevi minik bantları aldım..



Paketinden çıkarıldıktan sonra arkasındaki kağıdı çıkartarak çıplak ayağımıza yapıştırıyoruz..



Kesinlikle işe yarıyor!!!

O kadar mutlu oldum ki anlatamam! Çünkü evde giyilmeyi bekleyen ama vurdukları için giyilmeyen o kadar çok babet ve ayakkabım var ki!!

Bunun başarısını gördükten sonra ben parmak arası terlik/sandaletler için olanları da aldım.. Havalar düzelsin, dener denemez görüşlerimi yazarım :)

Sevgiler..
:*

Hiç yorum yok: