9 Haziran 2010 Çarşamba

Lancome Effacernes Longue Tenue Concealer


Uzun zamandır yürüttüğüm cildime uygun bir kapatıcı arayışlarım şimdilik sona ermiş bulunuyor :)

Daha önce sadık bir kullanıcı olarak, yıllardır Clinique Line Smoothing kapatıcı kullanıyordum.. Kapatma ve aydınlatma yönünden başarılı bir concealer o da ama değiştirme ihtiyacı hissettim.. Kalıcı değildi çok..

Onu mu alsam bunu mu derken haydi bismillah diyerek Lancome'u seçtim.. İyi ki de yapmışım diyorum :) Çok beğendim kendilerini..

Kapatıcılığı çok iyi, aydınlatma fena değil, kalıcılık süper!!! Çizgilere doluşmuyor saatler sonra bile.. E daha ne olsun? Ve sanırım bayaaaa bi bereketli, çünkü minicik bir damlası yetiyor göz altı için..

Tavsiye ediyorum, kullanınız!

:p

6 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

gözüm var bu kapatıcıda en kısa zamanda bende alıcam cnm güle güle kullan..

chunlibeauty dedi ki...

benimde bu aralar göz altımla başım dertte sıvı tarzda bir ürün arıyorum buna bakmam Lazım :)

Sümeyye dedi ki...

benim de göz altlarım doğumdan sonra bayağ çöktü güzel bir kapatıcı arıyordum...bu çok iyi oldu canım,teşekkürler :)

cicibebe dedi ki...

princesscim öneriyorum, teşekkürler :)

chunli'cim bi dene cnm ben memnun kalmayanı görmedim :)

sümeyye'cim bu kapatıcı işini görecektir, memnun kalacaksın :)

Adsız dedi ki...

Clinique Line Smoothing concealer vs Lancome Effacernes concealer diye bir soru sorsam hangisini seçerdiniz?

cicibebe dedi ki...

sevgili adsız,

clinique line smoothing kapatıcı benim ilk kapatıcım :) o yüzden bende yeri ayrıdır.. fakat ne yazık ki lancome effacernes kadar kalıcı olmadı benim tenimde.. kapatıcılıgı güzel, bıraktıgı kadife his güzel fakat birkaç saate çizgilerime doluşma yaptı. günlük kısa süreli kullanım için hafif yapılı, iyi bir seçenek.. ama uzun süre kalıcılık ve yogun kapatıcılık için tabiiki effacernes! kategorisinde en iyisi diyebilirim hatta..