9 Nisan 2012 Pazartesi

Doğa'dan Bir Kesit : Eşme

Haftasonu güneşi görünce attık yine kendimizi dışarılara :) Bizler, yani ben ve etrafımdakiler, Sakarya merkezde oturan fakat güneş olsun olmasın haftada en az 3 kez Kırkpınar veya Sapanca'ya giden, su aşığı insanlarız.. Kırkpınar da çok güzel ama ne yalan söyleyeyim artık çok sıkılmıştım ki, bi arkadaşım, dün yine Kırkpınar istikametindeyken Eşme'ye gitmeyi önerdi.. Ben daha önce İzmit'e E5'ten giderken Eşme'den geçerdim ama göl kenarına hiç inmemiştim.. Meğer orda da çok güzel piknik alanları ve parklar varmış.. Biz de içinde pıtır pıtır koşturan küçük insanların bulunduğu ama bir o kadar da sakin, huzurlu bir alanı tercih ettik.. Karnımız tok olduğu için hafif rüzgar eşliğinde çaylarımızı yudumladık.. Bu tarafa hep karşıdan, Kırkpınar'dan baktığımız için garip geldi bu taraftan Kırkpınar'a bakmak :) Ama sevdim.. Çaylarımızı içip biraz da çekirdek çitledikten sonra, gözümüze kestirdiğimiz iskeleye yöneldik..
Şansımıza bikaç fotoğraf çekilmek isteyen çift hariç de kimse gelmedi biz otururken.. Döndük güneşe yüzümüzü uzuuuuuuun zaman sessiz sessiz sohbet ettik..
Tabi ben hemen oturup ayaklarımı suya sallandırmak istesem de suyun sıcaklığını kontrol ettiğimde vazgeçtim bu fikrimden :) Fotoğraflarda renkler hep karanlık, belirsiz.. Güneşe karşı telefonla çekilince ancak bu kadar düzeltebildim maalesef ama pazar relaxlığı içinde eşofmanlar içindeydik :) Güneşe doydum, huzur doldum, sevdim.. Piknik için de öneriyorum.. Sevgiler..

7 yorum:

papatya dedi ki...

tamam önerin kabul edildi bende gelirim siziznlee:)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

bayıldım bu deniz manzarasına, yaz gelsede bi deniz görsem :) gezme gibisi yok canım...sevgilerimle...

Zeynep dedi ki...

cok guzel bir pazar gonune benziyor bu =)
oooh ne guzelde tadini cikarmisin !
sahil kenarinda oturmak gibisi varmi yhaa, az kaldi canim sonra hepberaber sokucaz ayaklarimizi suya =))

sevgilerimle,
zeynep

zeynnepp.blogspot.com

cicibebe dedi ki...

papatyaaa, dün odama teşrif ederek hakkını savdın :p

princess'cim bu göl, sapanca gölü :) ama farketmez, su olsun da hepimize dimi :)

zeynep'cim inşallaaaah gelsin o günler derken yine kapandı hava :(

cecilia dedi ki...

sapancanın güzel olduğunu biliyordum ama hiç gezip görmek kısmet olmadı, eşme de güzelmiş valla yeni duyuyorum ne güzellikler var ülkemizde :) aynen cnm bizde pazar gününün keyfini çıkardık ama istanbul çok kalabalık, böyle rahat nefes alacak yer yok..

cicibebe dedi ki...

valla sakarya ist e yakın kuzucum, sabahtan atla arabaya cicibebe ben geliyorum de, rehber cicibebe eşliğinde keyfe ulaş :p

cecilia dedi ki...

ciddiye alır gelirim valla :) çok teşekkürler cicişim fırsat bulur da gelmeye meyil edersem haber eylerim ;)