22 Ocak 2011 Cumartesi

Carpex Buğu Önleyici


Ben, kışın yolculuk esnasında en çok araba camının buğulanmasından çekerim.. Sevmiyorum klima/fan açık, içerisi hamam, kazakla terle falan ne yapayım :/ Cam aralasam da üşüyorum :/

Koçtaş'tayken bi çiftin elinde görüp sormuştum "işe yarıyor mu" diye.. "valla" dediler, biz bi şişe bitirdik ikinciyi alıyoruz şimdi." Fiyatı da uygun olunca, denemekten ne çıkar diyerek aldım ben de.. İlk uygulamada sanırım beceremedim ama şimdi çok rahatım :)) Arka yan camlara uygulamadıgım için onlar buhar olurken ben önde sefasını sürüyorum anti fog'umun :))

Uygulaması da çok basit, temiz cama içeriden püskürtüyoruz ve kurumasını bekliyoruz :) Bu kadar :))

Eğer siz de benim gibi arabasının camlarından çekenlerdenseniz tavsiye ediyorum :))

Sevgiler..
:*

1 yorum:

Sümeyye dedi ki...

çekmezmiyiz...çok iyiymiş bende alayım o zaman..