29 Ocak 2013 Salı

Durum Raporu Vol bilmemkaç

Son zamanlarda,


  • işsiz güçsüz oturmak ciddi anlamda canımı sıkıyor. 
  • düzenli olarak spora gidip sinir stresimi ve fazla kilolarımı atıyor olsam da bu yetmiyor, bir işin yerini tutmuyor. (bu arada yanlış anlaşılmasın, iş arayıp da bulamıyor değilim, sadece çalışmaya alışık olduğum ve bir süre çalışmamak zorunda olduğum için sıkılıyorum :) )
  • birkaç iyi arkadaşım ve kadim dostlarım hariç gereksiz herkesi hayatımdan çıkardım. ben yapı itibari ile çok verici bir insanım.. dolayısı ile de en çok kendim yıpranıyorum ikili ilişkilerde.. bu nedenle bazı yöntemler ile kimin çıkarcı kimin gerçek arkadaş olduğunu anladım ve gerekeni hayatımdan çıkardım! siz de yapın, çok rahatlatıcı :)
  • sevgili kişisi ile ilk adım atıldı ve önce o görücüye çıktı :) ailemin beğenisini kazandı, diğer adımlara yol açıldı :) çeyiz hazırlıkları ufaktan ufaktan başladı :))
  • aile içerisinde çeşitli sağlık problemleri atlatıldı, herkes iyi şimdi çok şükür. ( Allah'ım sen herkese şifa ver)
  • blog boşlama sebeplerinden en önemlisi sanırım artık paylaşımların daha hızlı yapıldığı ve yine hızlı geri dönüşlerin yaşandığı İnstagram :) bu program çıktı çıkalı çoğu blog yazarı (ki bu noktada belirteyim ben blog yazarı ya da blogger değilim, sadece eğlence amaçlı bişiler çiziktiriyorum, biline! :) ) blogunu boşladı, daha az paylaşımlarda bulunulmaya başlandı. ama ne yalan söyliim böyle uzun uzun yazmanın keyfi de bi başka be :)
  • ve son olarak: ARTIK YAZ GELSİİİİİİİİN! :(

sevgiler...

:*

7 yorum:

cemre dedi ki...

geçmiş olsun canım öncelikle sonra hayırlı olsun Allah tamamına erdirsin bence sık yaz herkeste boşlamadı ki blogunu bakınız ben :)

Hayal Meyal dedi ki...

artık yaz gelmeli! mutlka :/ çok üşüdük. ve ailenin sevgilini beğenmesini de çok sevdim. gözünüz aydın ve Allah tamamına erdirsin :)

Saadet dedi ki...

güzel bir özet olmuş. bencede hemen soğuklar bitip yaz gelmeli.:)

Cansın Ekşi dedi ki...

Hayatından insan çıkarma konusunda ben de senin gibiyim, kendimizi değmecek insanlar için yıpratmaktansa en iyi çözüm bu! Sen de bulmuşsun :)

Artık blogunu takipteyim, bana da beklerim :)

http://visnetadindaa.blogspot.com

cicibebe dedi ki...

cemre'cim haklısın aslında bu benim tembelliğime kılıf uydurma oldu sanırım :p

hayal meyal, aynı fikirdeyim! üşüdük! teşekkürler :)

saadet, diimi yaa? ne giyecegimizi şaşırıyoruz :)

cansın'cım buldum ama ben yufka yürekliyim bilemiyorum uzun soluklu olacak mı :) ben de blogunu da instagramını da aldım takibe ;)

ugurbocegimmutfağı dedi ki...

profil yazını çook keyifle okudum bunu belirtmek istedim negüzel tanımlamışsın kendini çok hoşuma gitti :)

cicibebe dedi ki...

ugurbocegim mutfağı hoşgeldinnn :) hemen ışınlanıyorum ben de bloguna :)