2 Kasım 2012 Cuma

Nail Stripes Tırnak Süsleme Bantları

Kendileri tırnak süsleme alanında son gözdem olmakla birlikte üşengeçliğimden dolayı çok da sık uygulayamadığım şeritlerdir.



Selotape şeklinde incecik şeritler halinde satılan bu süsleme bantlarının her rengi mevcut. Ben DBMS Kozmetik'ten aldım. Gittigidiyor sitesinde çok uygun fiyata satıyorlar. Firma sahibi Derya Hanım ise şeker ötesi, Alışverişi keyifli hale getiren bir insan!

Bantlar keserek uygulandıktan sonra üzerine bir kat da bol miktarda parlatıcı geçmek gerekiyor uzun ömürlü olmaları için. Aksi takdirde kenar kısımlarından kalkarak kısa sürede çıkıveriyor :(

5 yorum:

What's Next dedi ki...

bunu ojeyle de yapmak var ama gel gör ki feci üşenirim ben.. özellikle gümüşünü çok beğendim, süper fikir :)

bana da beklerim seni, sevgilerr ^^
edankb.blogspot.com

Belle Amie dedi ki...

O siyahliya bayildim ben :)
takibindeyim tatlim

Ayshe Rose dedi ki...

cok pratikmis gercekten :)
yeni takipcinim ben de beklerim

http://www.stylishtimes.net/

cicibebe dedi ki...

what's next, ojeyle yapmak ciddi sabır ve özveri istiyor :D böyle hepsi fabrikasyon incelikte, daha kolay :)

belle amie, hoşgeldin canım :)

ayshe rose, takipçilik karşılıklı efenim :)

ugurbocegimmutfağı dedi ki...

ellerine sağlık bayılırım cicili bicili ojelere :)
banada beklerim takipleşmek dileğiyle sevgileer :)