11 Nisan 2012 Çarşamba

Parmakları Süsleyelim!

Yüzükleri eskiden beri sever, ama iş kullanmaya gelince sadece ara sıra yüzük kutumu açıp bakmakla yetinirdim.. Son zamanlarda ikili yüzüklerin de çıkmasıyla sanki biraz daha arttı kullanımım :)

Ama yine de hala sevmediğim bazı durumlar var.. Mesela bir bileğimde saat bir bileğimde de bileklik varsa imkanı yok yüzük takamıyorum, sevemiyorum.. O el benim değilmiş de robotik bişi takılmış oraya gibi hissediyorum.

Ama sadece kolye ya da küpe taktıysam parmaklarıma da takıştırmayı seviyorum..

Bunlar da son zamanlarda edinmiş olduğum yüzüklerim..

Atlas Pasajı

A101

Avcılar

Bakırköy Sahil Yolu

Atlas Pasajı


Sevgiler..

:*

10 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok beğendim hepsini en çok mint yeşilini sevdim...;)

Nur K.♥ dedi ki...

Kelebekliler çok hoş :)

justuntitled. dedi ki...

İlk yüzüğü sanırım bu gece rüyamda göreceğim. O kadar güzel yani :)

cicibebe dedi ki...

princessim evet ben de onu a101 de sıra beklerken tesadüfen görüm, bana bile biraz büyük olsa da severek takıyorum :))

nur'cum teşekkürler :)

kuzum sen dert etme ortak kullanırız, ya da bi fotoluk taktırırım :p

zeynep dedi ki...

Son yüzüğe bayıldım...

cicibebe dedi ki...

zeynep'cim ben de onu çok begeniyorum :)

cecilia dedi ki...

yüzük takmayı çok severim cicicim, çok ilgimi çeker değişik bir yüzük göreyim almadan duramam, seninkilerde ilgimi çekti, hepsi çok güzeller, son yüzük baya bi orjinalmiş mesela :)

Adsız dedi ki...

1-2-4 numaralı yüzükler bende de vaaar çok severekk çok beğenerekk takıorum vollaha süperler:D

kubikk kız:)

cicibebe dedi ki...

cecicim teşekkür ederim cnm :)

kubikkkkk sen buralarda mıydıııın?

Adsız dedi ki...

e arada ses etmek lazmm dimi ama:)