6 Nisan 2012 Cuma

Lancome La Base Pro Primer





Primerlar makyajımızın pürüzsüzlüğünü sağlayan, önemli günlerde uzun süreli kalıcılığa imkan sağlayan gerekli ürünler olsa da şahsen ben Mac Fix Plusla tanıştıktan sonra primerlara hiç ihtiyaç duymamıştım.. Taa ki Lancome La Base Pro ile tanışana kadar..



Bu primer başka.. Yapısı tam slikon.. Bütün yüze uygulandığında verdiği yumuşaklık ve pürüzsüzlük hissi öyle değişik ki, elimi tenimden alamıyorum desem yeridir.. Sanki parmak uçlarımdan ipek yumuşaklığı kayıyor sanıyorum :)

Ürünün kullanımı, şişenin pompalı olması nedeniyle çok pratik. Ben tüm yüzüm için 1 pompa, nadiren 1,5 pompa kullanıyorum ve dolgun yanaklarıma yetiyor :))



Okuduğum blog yorumlarında "nasıl yettiriyosunuz o kadar az ürünü?" gibi sorular yöneltilmiş kullanıcılara.. Ürün çok katı görünse de tenle temas edince sıvılaşıyor mu anlamadım ama ince bir tabaka halinde uygulamaya 1 pompa gerçekten yetiyor.





Gözeneklerin kapanmasında (gözeneğim yok fakat kuzenimde dneme amaçlı uyguladım) gözle görülür fark yaratıyor. Kalıcılığı ise sabah 8de yapılmış makyajla akşam 12'ye kadar dayanarak tescilledim! Ama ben makyajımın en üstüne Fix+ da uyguluyorum, bu da kalıcılığı artırıyordur sanırım daha da :)

Gelelim işin kötü yanına.. Yanılmıyorsam ürün Türkiye'de satılmıyor :( Sorulduğu zaman artık üretilmiyor dense de Lancome'un kendi sitesinde de yurtdışında raflarda da mevcut. Ben bunu freeshoptan almıştım.. Bikaç ürün daha aldığım için net fiyatını hatırlamıyorum ama sitede satış fiyatı 42$.. Strwberry'de ise 142 TL olarak görünüyor..

Fiyatı ve bence ağır bir ürün olması sebebiyle günlük kullanım için pek de uygun değil.. Ama performans ve kalite açısından kesinlikle tavsiye ediyorum!

3 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

bende hiç görmedim bu ürünü hatta heyecanal girdim bloguna :) neyse canım sen doya doya kullan
sevgiler cnım

esther' dedi ki...

gerçekten çok işe yarar bir post hazırlamışsın,merak ediyordum bu primerları teşekkürler..göz atarsan blogum hayatabiseyleryapguzelolsun.blogspot.com

cicibebe dedi ki...

pembe fiyonk'cum teşekkürler cnm ama artık online alışverişlerle de her ürüne ulaşmak mümkün oldugu için tanıtmak istedim :)

esther'cim teşekkürler.. yararlı olabildiysem ne mutlu bana :)