24 Nisan 2012 Salı

Günün Ojesi : Pastel #61

Çoooook şeker bir şeker pembe kendileri..



Ben bu ojeyi bitanecik dostum Fıstıkım'ın düğünü için almıştım.. Elbisemin astarı ile tam tamına aynı renk idi :) Ama sonradan da çok severek kullandım ve bi şişeyi kurutup ikincisini aldığım nadir ojelerden oldu :)



Kalıcılığı iyi diyebilirim.. Bu kalıcılık olayını da kendime göre şöyle belirliyorum : benim tırnaklarımda oje, sabahtan akşama kadar uçlardan aşınır soyulur hemencik :( Eğer ilk günde bu olmuyorsa benim için kalıcılığı iyidir :)

Sevgiler :)

:*

9 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

aynı renkten bende almıştım severek kullanıyorm

esther' dedi ki...

Benim canim ojem bu pastel 61..cidden sekerbi pembe cok tatli:) yalniz biraz cabuk koyulasiyor pastelin diger ojelerine gore

tugbasatelier - Tugba Tunckaya dedi ki...

Çok güzeeelll çok beğenndim bu rengi:)

cicibebe dedi ki...

pembe fiyonkçum sen de güle güle kullan o vakit :)

esther, bende neredeyse 1 senedir aynı şekilde duruyor. Acaba aldığın yerle alakalı olabilir mi, belki stokta çok beklemişleri satmışlardır :S bilemedim şimdi :)

Tugba'cım evet çok güzel bir renk :)

BÜTÜ dedi ki...

bu rengi pek sevdim bende :)

boyaynasiyansimacisi dedi ki...

çok güzelmiş rengi çok hoş olmuş ama Pastel'in ojelerinde bir türlü ben aradığımı bulamadım yahu:( Aldıklarımın kalitesini beğenemedim bir türlü halbu ki çok sevilir pastel. ama çok yakışmış güle güle kullan.
bana da gelir misin:)

boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

cicibebe dedi ki...

boyaynasıyansımacısı denedim sana gelmeyi ama blog kaldırıldı diyor :/

Adsız dedi ki...

aynen, benim de ikinciyi aldigim nadir renklerden, hatta bir tane de arkadasima hediye aldim. noolur hic bitmesin bu renk!
Elif

cicibebe dedi ki...

evet Elif'cım bence de bitmesin ve üretimden kalkmasın :)