2 Nisan 2012 Pazartesi

Günün Ojesi : Golden Rose Matte Velvet #106

Golden Rose'un bir süre önce çıkarmış olduğu Matte Velvet isimli serisine ait ilk ve tek ojem bu :) Yarı mat-ışıltılı mat olanbu serinin ojeleri matlara göre daha güzel.. Sürümü kolay, kalıcılıgı iyi..

Fakat ben ilk zamanlar bi heves sevmiş gibi olsam da, ısınamadım bu mat oje işine.. Oje dediğin parıl parıl olacak arkadaşım! Işıldayacak! :)





106 numara içinde ışıltıları olan bir koyu kırmızı.. Yapı itibari ile ışıltılara buzlu camın ardından bakıyor gibi oluyorsunuz ama yine de fena değil :)





Siz beğendiniz mi?

Sevgiler..

:*

4 yorum:

cemre dedi ki...

ışıltılı olanlar tam mat olmuyor zaten ben seviyorum ama mat ojeleri:)

alice dedi ki...

bu tonu çok hoş, mat ojeleri seviyorum =)

Duygu Senyurek dedi ki...

Canim yorumun ici. Tesekkurler:)
Sevgiler:)

cicibebe dedi ki...

cemre'cim ben de ışıltıları seviyorum :)

alice'cim, evet en güzel ton bu bence, ama ben pek sevmiyorum sanırım mat ojeleri :)

duygu'cum ben teşekkür ederim cnm :)