5 Nisan 2012 Perşembe

Günün Ojesi : Flormar Magnetic Twist #126

Son zamanların favorisi Magnetic ojelerden Flormar da çıkarmış.. Ben daha önce Golden Rose Almış fakat sevmemiştim.. Pasteli de denemedim daha minik bi mıknatısla zaten yapamam diye..

Geçen akşam Fetih 1453 filminin arasında aklıma daha sonra tanıtacağım bir oje düştü.. Dur dedim ben şunu gidip alayım :) Ve evet, film arasında hemen koşa koşa alt kata Flormar kioskuna inerek istediğim ojeyi ve bikaç başka renk daha aldım :) Tam ödeme yapacakken bunları gördüm ve hiç renklere bakmadan "gri mi bu, hıı iyi bu da olsun" diyerek aldım çıktım :)

Flaşsız görünüm:


Flaşlı görünüm:


Bu ojenin mıknatısı daha farklı.. Tırnağın yüzeyini tamamen kaplayacak şekilde bir eğrilik var ve bozuk şekil çıkmamasına yardımcı oluyor.. Benim gibi beceriksizler için büyük kolaylık!



Tavsiye ediyorum!

Ben beğendim, ya siz?

Sevgiler..

:*

3 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok begendim canım hemen bakmalıyım...tşkler fıstık ;)

cicibebe dedi ki...

diğer renklerine de bakmalı, çok pratikler cnm :)

cemre dedi ki...

ben sevdim bu ojeleri:)