10 Nisan 2012 Salı

Bahar Geldi, Yaz Yaklaştı, Yeni Papilere Yer Açııııın! :)

Havaların ısınmasıyla birlikte insanın cıvıl cıvıl babetlere, insanın içini açan topuklulara yönelmesidoğru orantılı! En azından bu bende bu şekilde oluyor :)



Çizmelerin ağırlığından, botların sıkıcılığından kurtulduğumuza için için seviniyorum!



Bunlar da benim bir süre önce alıp kapalı mekanda 1-2 kez kullandığım, şimdi ise güneşle birlikte fink fink gezmeyi planladığım papilerim :)







Pembe hafif topuklu ayakkabılar günlük hayatta kurtarıcı oldular! Çünkü benim topuklu ayakkabılarım topukları pek insani değildir ne yazık ki günlük kullanıma, hele ki benim gibi fabrika içinde tüm gün koşturan birisine hiç uygun değiller.. O yüzden bu ayakkabıları ayrı bir sevdim, diğer renklerini de edinmeyi düşünüyorum..







Kot topuklulara daha önce internette görüp vurulmuş fakat kampanyayı kaçırmıştım. Daha sonra İzmit'te yerel bir mağazada karşıma çıkınca saldırdım resmen! İyi ki de saldırmışım, kot+tişört ikililerinin vazgeçilmez bütünleyicisi oldular.. Şimdi niyetimde dolgu topuk olanlarını edinmek var iş yeri için..







Bu güzel topuklu sandaletleri de sırf rengine ve tahta topuklarına vurularak aldım ama hiç kullanışlı değiller ne yazık ki :/ Bantlarının olduğu kısım kumaş ve sanırım yeterince sıkı değiller ki bastıkça genleşiyorlar.. Ayağı sıkı sıkı kavramadıkları için de yürürken sıkıntı yaratıyorlar.. Olsun, yine de severim ki ben bunları :)



Bu arada fotoğraf mağazada denerken, arkadaşlara gönderip anında fikir alma amaçlı çekilmiş olduğu için ayagımda çorap var, yoksa açık ayakkabıyı çorapla giymiyorum :D







Bunları -şaka gibi ama- Migros'un Outlet kısmından 9 TL'ye aldım :)) Cepleri aynı kahve sim detaylı bir pantolonum var, harika uyumlu oldular! O yüzden açıkçası kalitesine hiç bakmadım, tuttuğum gibi attım sepete! Şimdiye kadar 2 haftada 4 kez giydim ve bir sorun yaşamadım. Lovelyshoes'tan aldığım her ayakkabı istisnasız 2. de açılma yaptıkları için bu gayet iyi bişi bence :p



Bir de yine Migros'tan "3 TL'ye" yazın iş yerinde rahat rahat giymek için spor bir babet aldım ama onu fotolamayı unutmuşum :/



Ve son olarak,







Bu ayakkabıları, geçen yaz Sakarya'da bir yerel ayakkabıcıda görüp beğenip almamıştım.. Sonra kışın aynı yerde, tek ve tam da benim ayagımın numarası olarak yarı fiyatına gördüm.. Ama alışveriş orucundaydım ve kendimi tuttum, almadım.. O zaman için bu fikir bana mantıklı ve kendimi tebrik edilesi gelmişti ama şimdi içim kan ağlıyor! :( Çok rahattılar ve de taşlı!!! :( Bilen gören var mı? :)



Bunlar aslında bir kısmı fakat olur da annem abim falan okuyorsa kalp krizi geçirmesinler diye hepsini bir anda yayınlamıyorum :p Artık zamanla..



Siz de beğendiniz mi papilerimi? :)



Sevgiler..



:*

4 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

bayıldım kuzucum iyi günlerde giy ayakkabı aşktır!!

AtolyeKedi dedi ki...

Hepsi birbirinden güzeller, sağlıkla, güzellikle giyilsin canım.

simyaser dedi ki...

güzel günlerde kullan hepsi çok güzel görünüyor :) migros tan aldığın ayakkabılarını çok beğendim özellikle, hangi migrostan aldığını öğrenebilir miyim ?

cicibebe dedi ki...

princesscim teşekkür ederim canım :*

evrencim teşekkür ederim canım inşallah :)

simyasercim teşekkürler. ben de onları çok seviyorum :) izmit outlet center'daki migrosun, migros outlet kısmından aldım.. bi de mavisi vardı onu almadıgıma pişmanım :(