6 Şubat 2012 Pazartesi

Pastel Mavi Oje #72

Çıkar çıkmaz aldığım fakat ancak sürebildiğim renklerden biri.. Aslında evde sanırım 10'a yakın mavi tonları var fakat cesaretsizim yeni renkler denemeye sanırım :)



İki kat sürünce bu rengi veriyor.. Kuruma süresi normal, kalıcılık (bende hepsinde oldugu gibi) normal.. 2. gün uçlardan soyulmalar başladı..



Aslında feci hastayım, hiçbişi yazasım yok ama çok da boşlamamak gerek dedim :) Grip değil, bikaç gün önce buzda kayıp düştüm ve her yerim dayak yemiş gibi ağrıyor hala :( Şükür ki bi tarafımı kırmadım :/ Bi de üstüne bu sabahtan beri bir karın ağrısı ve mide bulantısı başladı.. Hasta olmayı hiç sevmiyorum :(

Herkese acil şifalar!..

Sevgiler..

:*

2 yorum:

AtolyeKedi dedi ki...

Çok geçmiş olsun.

cecilia dedi ki...

ah cnm benim dikkat et kendine, oje çok hoşmuş tatlım uçuk renkleri seviyorum ama maviler yeşiller her zaman kullanılamıyo işte..