20 Ocak 2012 Cuma

Sinir Bozucu Toplar!


Daha önce hiç top top ürün kullanmayan biri olarak ilk deneyimimi bu minicik farla yaşamak belki de bir hataydı!

Ürün Oriflame Giordani Gold serisinden.. İndirim ürünüydü, Gri far seçeneğim de az diye alayım hadi dediğim bir ürün.. Demez olaydım :(

Allahımmm! Ne denediysem fırçaya renk vermiyor!! Normalde en kalitesiz farı bile Mac Fix + la sürdüğüm vakit iyi sonuçlar aldım ama bunda yok! Olmuyor!

Bu işin bir tekniği var da ben mi bilmiyorum kuzum?

Bilen biri bilgilendirirse sevinirim :(

Sevgiler..

:*

6 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

bende de avon toplarından var.renk yetersiz geliyor canım.bir blogta gördüm ben hala denemedim.ama topları ezip,alkolle kompresleyince renk vermeye başlamış

cecilia dedi ki...

top top ürünleri ben hiç sevmiyorum ya, sıkıntı veriyor sanki pratik değilmiş gibi, yine allıklarda sonuç almak mümkün ama farını ilk defa görüyorum ki pigmentasyon önemli farda allıkda hadi doğallık sağlıyoda az renklendirmesi farda olmuyo yani..

Dilek dedi ki...

Preslersen kullanabilirsin çok kolay Just makeup anlatmıştı bir yazısında

kozmetik deneyimleri dedi ki...

ezin gitsin :)

cicibebe dedi ki...

pembe fiyonk'cum haklısın bak aklıma gelmemişti.. ben daha önce yaptım bu press işini kırılan allıklara :) teşekkürler hatırlattıgın için :)

ceci'cim napiim yaptım bi hata ama görmüş oldum, bundan sonra aman aman :(

Dilek'cim evet onu yapıcam yakın zamanda (:

cicibebe dedi ki...

koznetik deneyimleri : büyük bi zevkleeee :)