19 Ocak 2012 Perşembe

Pastel Magic Touch Cream Cover Stick and Highlighter

Normalde vazgeçilmezim bu yazımda anlattığım Lancome Effacernestir.. Fakat her ne kadar beğeniyo olsam da, günlük kullanım için ağır buluyorum onu yoğun yapıda olduğu için..

Uzuuuuuun zamandır hafif ama kapama etkisi fazla olan bir kapatıcı arayışı içindeyim ve hala daha aradığımı bulabilmiş değilim..



Bu Pastel'i de highlighterını bi arkadaşımda beğenip aldım fakat zaten böyle katı kıvamları sevmezdim, bunu hiç sevmedim.. Leke leke kalıyomuş gibi geldi bana.. Göz altında o kadar değil de, ben mesela hafif minik kızarıklık varsa oraya da sürerim kapatıcıyı (fondoten kullanmıyorum) öyle durumlarda pudrayı sürdükten sonra o kısım leke gibi kaldı hep..



Ve sıcakta muhafaza olmadığı sürece de hep semsertti, sürümü zorladı..



Ama highlighterını seviyorum.. Gördüğünüz gibi kapatıcı kısmı azalmış olsa da highlighterı daha uzuuun zaman kullanabilirim..



Çok doğal, hafif bir ışıltısı var.. Abartmadığınız sürece yaldır yaldır durmuyorsunuz..

Highlighter kısmını beğendim, kapatıcı kısmını beğenmedim.. Tabii bunlar benim kişisel fikrim ama yarı yarıya olduğum için ne öneriyorum ne önermiyorum.. Kendiniz deneyin karar verin en iyisi :p

Sevgiler..

:*

3 yorum:

cecilia dedi ki...

aaa ben sevmiştim bu ürünü cnm bende alt kısmı değil üstünü kullanıyorum daha çok alt kapağını açmamla birlikte her yer toz oluyo, evet kapatıcı çok sert daha yumuşak olabilirdi o yüzden fırçayla uygulamıyorum parmaklarımın ısısıyla daha iyi sürebiliyorum..

kozmetik deneyimleri dedi ki...

2 numara mı 4 numara mı bu? ben birtanesini kullanmıstım 2ydi sanırım aydınlatıcısı dogaldı kapatıcısı kotu bu o galiba.
4 numaranın kapatıcısını begenıyorlar aydınlatıcısı cok simliymiş.

cicibebe dedi ki...

ceci'cim ben de elimle uyguluyorum cnm, yoksa diğer türlü mümkün değil :/ alt kısmı dedigin gibi çok dikkatli açmak gerekiyo maalesef ama seviyorum yine de :)

kozmetik deneyimleri, evet bu 2 numara.. peki 4 daha koyu değil midir ki? bunun aydınlatıcısı ii, doğal..