23 Ocak 2012 Pazartesi

Oriflame Beauty Colourfull Lipstick : Vibrant Rose


Kendim kozmetikle ilgili bir şey almak istediğim zaman ilk önce bloglardaki kullanıcı yorumlarına bakarım ve çoğunluğa uygun yönde kararımı veririm genelde.. Eğer bir ürün bikaç kişi tarafından "gerekçeli" şekilde beğenilmemişse pek sıcak bakmam.. Oriflame ürünleri ile ilgili çok detaylı bilgi bulamıyorum maalesef.. Forumlarda vardır belki ama inanın bi iki bilgi bulayım diye sayfalarca hatun muhabbeti okumaya pek katlanamıyorum :p O nedenle elime herhangi bir oriflame ürünü geçtiği zaman, blogda paylaşmaya çalışıyorum..

Sadece ve sadece deneme amaçlı alınan, Oriflame'in dolgunlaştırıcı serisinden olan bu ruj saçma sapan bi pembe..



Belki de kokusundan dolayı sevmedim kendisini hiç! Dolgunlaştırıcı diye sanırım, öyle kötü bir kokusu var ki, sanırsınız karabiber doldurmuşlar içine ama! Bi de o bilindik ruj kokusuyla karışınca sürdüğüm anda dudaklarımdan iğreniyorum yeminle!



Dolgunlaştırması mı? Valla zaten yok kıvamında olan dudaklarım hala olduğu gibi duruyor.. Karıncalanma neyin de yapmadı bende..

Rengi fotoğraftakinden biraz daha pembeye yakın..

Bi daha alır mıyım?

Bunun bile biteceği şüpheli..

Sevgiler..

:*

8 yorum:

justuntitled. dedi ki...

Ben de kullandım bu seriden ruj:) Çok sevmiştim aslında. Sen baya nefretle anmışssın :)) Umarım bi daha böyle hayal kırıklığı yaşamazsın =(

SERAP TAN dedi ki...

canım dolgunlaştırıcı ruj deyince akıma hep sally hansen geliyo.Bi de Lip Fusion var.İkisi de hoş ve gerçekten işe yarıyor:)

Hülya dedi ki...

sen de çekiliş yaparsın beğenmediysen kuzum :) çekilişte beğenen birine gider böylece :)

bu arada sevindim bu ürün için yorum yazmana çünkü bu ay bu rujdan alsam mı diye düşünüyordum. şimdi diyorum ki; fiyatı 5 liraya filan inerse (ki o ihtimal sıfır) alırım :))))

elceyzine sağlık faideli bir post ;) muckkkk

cicibebe dedi ki...

justuntitled, inşallah cnm.. bilemiyorum ben uzun zamandır böyle kötü kokulu ruj görmedigimden sanırım baya bi hayal kırıklıgı oldu bnm için :)

srapçım aynen bende de bi sally hansen bi tane de lip fusion gloss var ama açıkçası dudaklarımı dolgunlaştırayım diye de bi derdim yok :) sadece meraktran alıyorum işte böyle arada :)


hülyacım 250'de bi çekiliş gelecek inşallah ama ben yine de bi iki kez kullanmış olsam dahi çekilişe koymak istemiyorum onun yerine ünv e yeni başlamış kuzenlerime falan dagıtıyorum kullanmadıgım makyaj malzemelerini ki fazla masraf yapmasınlar :))

inanirsakolurbence dedi ki...

rengi güzelmiş ama kokusu rahatsız ediyorsa çekilmez:)

Hülya dedi ki...

hehehee kendimi hayır işlerine adadım diyorsun yani :) valla o da güzelmiş :) insanın akrabalarını mutlu etmesi de çok güzel :) benim çevremdekiler de bayram ediyorlar benim alıp alıp kullanamayıp dağıtıklarımdan dolayı ama çevremdekiler beni bayram ettirmiyor nedense :) mağdurum daaa mağdurum :)))

cicibebe dedi ki...

inanırsakolurbence, evet aynen öyle ama illa sürücem dersem sanırım meyve kokulu glosslarla kapatabilirim diye düşünüyorum :)

hülya'cım aynen öyleeee, ben de madurum :( kimse beni düşünüp bişiler vermiyoooo :( :))

Hülya dedi ki...

ehehee kader arkadaşım beniiim :))) olsun ya napalım vermek de almak kadar çook güzel bence ;)