18 Ocak 2012 Çarşamba

Flormar Long Wearing Lipstickler

Son zamanlarda kalitesini çok çok artıran Flormar ürünlerini severek kullanıyorum.. Pudra, fondöten, bikaç allık gibi direk ten ürünlerinde yenilikçi olmadığım için alıştığım markalarımı değiştirmiyorum ama ruj, far, kalem gibi ürünlerini beğenerek kullanıyorum..



Bu rujlar da Long wearing serisinden.. Bu serideki rujları başta sevmemiştim, sürümleri sert gelmişti ama sonradan, yaz gelince anladım ki ruj soğuktan öyle oluyormuş!

Sürümleri güzel, kalıcılığı tatmin edici derecede.. Renkleri de kalıcı rujlara oranla daha parlak, çok hafif glos sürmüş gibi duruyor dudakta.. Yoğun yapıda, tam rengi veriyor dudaklara..



Gariptir ki renkleri hemen hemen dogru yansıtmışım fotoğraflarda :p L07 çok tatlı ve doğal bir pembe, L16 mükemmel bir nude, L24 ise dikkat çekici bir narçiçeği..

Beğeniyorum, severek kullanıyorum, özellikle nude ruj arayanlara L16'yı şiddetle tavsiye ediyorum!

Bittikçe alırım, diğer renklerini de alırım, sevdiklerime de aldırırım :)

Sevgiler..

:*

6 yorum:

cecilia dedi ki...

özledikkkk seni ya ha şöyleee :) daha sık yazmalısın cnm, ruj stoğum devasa boyutta olmasa deneyeceğim ruj serisinden ama gene de benim işim belli olmaz :)

Missbone dedi ki...

Uzun zamandır bu tonda narçiçeği ruj arıyorum bende.:)
Bunu çok sevdim,almalıyım. ^_^

pembe fiyonk dedi ki...

flormar rujları bende beğeniyorum.makul fiyatları albenisi arttıyor.

cicibebe dedi ki...

ceci'cim bundan snra sık yazmaya çalışıcam (: valla aynen, bir çekmece dolusu rujum olmasına ragmen doyamıyorum işte :p

missbone, çok hoş bir ton gerçekten.. şimdiden güle güle kullan (:

pembe fiyonk, haklısın.. sınırlı sayıda ama tatmin edici renk seceneği ve makul fiyatları ile tercih edilir rujları v ar..

hera dedi ki...

ben de kırmızı ruj arayanlardanım, L24 kafama yattı gibi :)

cicibebe dedi ki...

hera'cım bu tam bi kırmızı sayılmaz ama.. turuncumsu bi kırmızı, daha çok nar çiçegi gibi.. eger tam bi kırmızı arıyosan sana maybelline #49 passion red rengini önerebilirim ;)