29 Haziran 2011 Çarşamba

Golden Rose Paris Nail Lacquer #132

Çoook beğendiğim bir bebek mavisi oje bu! Sürümü kolay ve kalıcılıgı da normal, oje işte :))

Esas rengini bende 3. katta veriyor fakat, cicikkuzen'in tırnaklarında tek katta bu rengi verdiler :)



Bir de üzerine lacivert çatlak oje uygulama niyetinde olduğumuz için kat kat sürmeye gerek duymadık..



Onun uzun, biçimli tırnaklarını çok beğeniyorum ^.^

Sevgiler..
:*

Çiçekli Giyersem Hayat da Çiçeklenir mi?

Güneşin parlaklığına rağmen o kadar karamsarım ki son günlerde!.. Tabii ki durduk yere değil.. Bir sebebi var ama 1 aydır beynimi meşgul edecek kadar büyük bi sebep değil! Huzurumu kaçırmaya değecek bi şey değil..

Peki ama neden sürüyor?! İsyan edesim var!

Hayır bi de son günlerde neden bu bloga koydugum fotoların kalitesi acayip bozuluyor!! Bu fotograflar aslında gayet netler cık cık cık!!







Elbisem ip askılı, fakat bunu iş yerim kaldırmaz ne yazık ki, o yüzden kullanmayı hiç sevmesem de bolero geçiriverdim üzerime..

Elbise : LCW
Bolero : Koton
Babet : İnci
Kemer : Akçakoca'da akşamları kurulan sergiler.. Bi adı var mı bilmiyorum..

Sevgiler..
:*

24 Haziran 2011 Cuma

Sözdü Nişandı Derken Verdik Gittiiiiiii...


Ne zor şeymiş kardeş evlendirmek yahu!

Tamam, iş güç yüzünden hazırlık aşamasında çok yanında olamadım ama esas zorlu kısım son günmüş azizim! :p

Geçen sonbahar şu yazımda nişanlandığını söylediğim Fıstık, geçen haftasonu evlendi!

Son ana kadar benim için her şey şaka gibiydi.. Çocuğuz biz yahu ne evlenmesi? Eğlenmeye gidiyoruz! modundaydım :)

Daha önceden gelin hamamı yapıldığı ve gelin kızımızın da finalleri henüz bittiği için kına gecesi yapmadık.. Ben yine de bi gün önceden giderek ön hazırlıklarına katkıda bulundum fıstığımın..

Esas zorlu maraton düğün günü sabahı başladı tabiiki! Gece erken yatamayan gelin kız (ve zavallı ben :p ) sabah damat beyin heyecandan uyuyamaması üzerine erken uyanmak zorunda kaldı.. Hazırlanılıp kuaföre gidildi..

Gelin kızımız kuaförümüze, makyözünün başarısından dolayı As Hasan Yoldaş olarak karar vermişti.. Açıkçası benim endişelerim duyduğum anda başlamıştı.. Zira Mügemmell Blogunun sahibi Sevgili Müge'nin şu yazısı oldukça yer etmişti beynimde ve şüpheliler listemdeydi Hasan Yoldaş.. Tabi bu endişemi normalin 900 kat üzerinde panik olabilecek arkadaşıma söylemedim :) Ama hep tetikteydim..

Bizi 10:30'da kuaför kapısına diken sevgili Hasan Yoldaş saat 14:00'te gelinimizin saçına başladı o da ayrı gerçi..

Beklemekten gerilen gelin kızı sakinleştirmenin yolu neyse ki çok yakındaydı :



bir bardak kahve :)

Bu sırada makyajlar da tamamlandı.. Serpil Hanım gerçekten işini iyi yapan bir makyöz.. Adını aklıma, kartını cüzdanıma iliştirdim :) Bilmeyen varsa, uzman tv'den makyajlarına bakabilir, sevgili Serpil İkiz..



Uzun ve stresli bir bekleyişin ardından Hasan Bey salonda göründü ve kızımız da biraz olsun rahatladı :)



Korktuğum olmadı, her şey çok güzel gitti, saç da içimize sinince doooğru yollandık gelinlikçiye.. Kuaföre yakın olduğu için orada giyinmeyi tercih etmişti gelin kızımız..



Gelinliğimizi de giyince kusursuz olduk! Cidden yani ennn yakın arkadaşım diye demiyorum, hiçbi kusur bulamadım :) Tütütü maaşallah diyorum Fıstığıma bi kere daha :)



Gelinlik giyilirken bir köşede gelin kızın converselerini gören cicibebe ne yapar? Hüzünlenir.. Ancak o zaman dank eder Fıstığın ciddi ciddi evlenmekte olduğu! Küçükken, taaa lise yıllarımızda, converseler yeni yeni yaygınlaşmaya başladığı dönemlerde kesin bir kararı vardı Fıstık'ın : gelinliğin altına topuklu falan giyemezdi! Kesinlikle beyaz converse giyecekti!!! Kokoş muyuz biz?! Aaaa ne ayıppp! :p





Bütün ayrıntılarımız hazır olunca, Nikah salonuna geçildi.. Önce Maltepe'de kuzuların nikahı kıyıldı, sonra düğüne geçilip göbecikler atıldı :) E tabi cicibebe de bu koşturmacanın ardından eve gelince 3 gün 3 gece yataklara serildi :) Yaa sormayın, o kadar koştur, gelin kızın nazını niyazını çek, damat bey'in stresine ortak ol, terle, klimada serinle, koştur, terle, rüzgar vursun serinle, oyna, tepin, terle, açık hava deniz kenarı serinle... Bünye mi dayanır? Yaz gribi oldum üzerinize afiyet, geçmiyor da günlerdir :(

"Hayır hayır kuzular size vicdan azabı çektirmek için yazmıyorum bunları! Yoo yoo balayınızı suçluluk duygusu içinde geçirmeniz için de yapmıyorum! :p Ayrıca ne işiniz var blogumda :p "

Peki cicibebe nasıldı? Son derece sadeydi.. Kıyafete Fıstığıyla karar vermişti aylar önceden..



Diktirme olayında risk var tabi, yakası tam istediğim gibi olmasa da fena değildi.. Fotodaki renkler gerçeği yansıtmamış ama daha açık bir pembeydi iç astarım.. Arkadan da düzgün bi foto bulamadığım için onu da paylaşamadım :) Önünü tamamen kapadığımız elbisenin dekoltesini sırta verdik ve aşağı doğru oyuk bıraktık :) Kollar astarsız aslında ama fotoda o da belli değil.. Bu aralar biraz tarz değişikliğindeyim, beni bu kadar sade görmeye alışık olmayanlar yadırgadı tabii ama sonuç olarak ben sevdim.. Saçlarım dağınık ama çok gevşek olmayan bi topuz.. Maalesef saçlarım sade bir dagınık topuz için çok uzun geldi, kafamın arkasında kocaman bir yumak oluştu.. Dolayısıyla biraz daha sıkı bir topuz yapmak zorunda kalındı :/



Son olarak gelin kızla çekilmiş, ağlamaktan akmış makyajımı, koşturmaktan dağılmış saçımı başımı paylaşmazsam olmaz dimi :)

Onlar erdi muratlarına, biz çıkalım kerevetlerine.. Gökten büssürü elmalar düşsün, hepsi de biz bekarların başlarına :p

Bir ömür boyu mutlu olun canlarım!

Sizi çok seviyorum!..


Not 1: Fotoları bilerek flulaştırdım, zira damatbeyoolumuz kafamı uçurabilir :p
Not 2: Fıstık'ın evleniyor olması değil beni üzeni zira damatbeyoolumuzu da çokkkk severim.. Ama büyümek hüzünlendiriyor insanı :)
Not 3: Ne saç, ne makyaj, düğün sonuna kadar bozulmadı!

Sevgiler..
:*

17 Haziran 2011 Cuma

Bıktım Bu Havalardan!

Şu an biraz güneş açmış olsa da sabahtan beri bi kapalı bi açık ruh halim bozuldu resmen!!

Uzuuun zmandır ne giydim postu yapmamıştım, gerçi ekstra bişi yok ama değişiklik olsun diye bugün paylaşayım dedim :)




t-shirtün çok çok benzerini bikaç sezon önce yanlış hatırlamıyorsam bershkadan mı ne almıştım, ama çok beğenen bi arkadaşıma hediye etmiştim.. Şimdi aynısını LCW'de görünce alıverdim.. Asimetrik kesiminden dolayı taytla da şortla da çok severek kullanıyordum :)

Normalde LCW'ye uğrayan biri değildim ama bizim fabrikanın karşısında, LCW fabrika satış mağazası var.. Organize sanayi bölgesi olduğu için gezecek ya da oturacak yer yok, sıkıldıkça oraya gidiyoruz, işe girdiğimden beri epeyce şey aldım.. Özellikle bu sezonda günlük tişörtleri hoşuma gitti ve bir sürü aldım :) Çarşıda bir çok kişide görmek mümkün tabi aynılarını ama ben sadece işe tayt+tişört, kot+tişört geldiğim, diğer zamanlarda elbise giydiğim için sorun olacağını sanmıyorum :)

Ne iseee,

T-shirt : LCW
Kot görünümlü tayt : Zara
Ayakkabı : Tiger

Sevgiler..
:*

16 Haziran 2011 Perşembe

Biraz Renklenelim mi?

Sabahtan beri havada bir kasvet bir iç karartıcılık haziran bitiyo hala bu ne hava kardeşim diye isyan edesim var valla :/

Dinlediğim şarkılar bile etkileniyor hava kapalıyken, neşelendirmiyor ajda&tarkan ikilisi :)

Bu kasvetli günde, renkli cicilerle renklendireyim dedim blogumu :)

Bu ciciler, benim son bi haftada çıldırmış gibi saldırmak suretiyle almış olduğum tac ve küpeler.. Oje çılgınlığından kurtulduk derken şimdi bu baş gösterdi iyi mi :/



Daha önce simlilerin grisi, satenlilerin kırmızısı ve plastiklerin toz pembesinden edinmiş, çok sevmiştim.. Tac dediğin kafanı sıkmayacak, var mı yok mu anlaşılmayacak sadece rengini gösterip saçının önüne gelmesini engelleyecek arkadaşım! Başım ağrır benim yoksa :/ Bu modellerin hiçbiri sıkmıyor, ağrıtmıyor, test ettim onayladım :) Bir çok yerde de çok çok uygun fiyatlara satılıyorlar.. Şahsen ben hepsini Kadıköy'den çeşitli mağazalardan 1'er TL'ye aldım..



Yok yok bijuteri değil, bunlar da benim haftasonu Kadıköy ganimetlerimden :) Daha önce bahsettiğim gibi bizim iş yerimiz Avrupa Yakası'nda (Gerçi o zaman Bakırköy'deydik, taşındık :) ) olduğu için Anadolu yakasına çok sık gitmiyorum, gidince de böyle cozutuyorum işte ne yapayım :)) Daha bi de Mango soygunum var ama onu anlatmıyorum :p

Merak edenler için küpeler de en üstteki kırmızı kalpli ve taşlı yıldızlı hariç hepsi 1'er TL.. Bahariye'de "Uzak Işıklar" ve boğadan çapraz aşağı doğru inen sokakta sağdaki büyük takıcıdan alınmalar.. Adını hatırlayamadım..

İyi geldi bana renkleri taşları :) Umarım siz de beğenmişsinizdir cicilerimi :p

Sevgiler..
:)

11 Haziran 2011 Cumartesi

Did by Did Çanta Sahibi Olmak İsteyen?

Buraya ışınlansııııın :)



Herkeslere bol şanslarrr :)

8 Haziran 2011 Çarşamba

Clinique Liquid Facial Soap - Yüz Temizleme Jeli


Ürün Tanımı :

Kiri ve yağı temizleyen likit yüz temizleme jeli,cildi kurutmadan durulanan köpüren ve kolay durulanan hassas sabun.Ciltteki kiri,yağı ve kalıntıları nazikçe ve derinlemesine temizler,cildi kurutmadan , pullandırmadan temizleyerek rahatlatır.

Günde iki defa sabah ve akşam 1-2 pompa ürünü elinize sıkın ve makyajsız cilde uygulayın.Göz çevresine uygulamayın.Kiri ve pütürleri çözmek için nazikçe masaj yapın,ılık su ile birkaç defa durulayın ve kurutun.


Dese de, benim hiç sevemediğim temizleyicilerin ilk sıralarında gelir Clinique Temizleme Jeli.. Bir kere karma cildimi aşırı kurutup pul pul yaptı.. Tek başına bu yaptı demiyorum.. 3 Step 3'lüsü birleşip mahvettiler cildimi :( Renk düzensizlikleri falan ortaya çıktı bikaç ay sonra.. Tabi ben o zamanlar saf, iyi marka ürünü iyidir herhalde diyerek kullanmaya devam ettim..

Bu son şişe hediye geldiği için atmadım, kullanıyorum ara sıra zorda kaldıkça :/

Sevenleri de çok aslında.. Ama bilemiyorum.. Sevmedim, önermiyorum.. Aynı fiyata veya daha uyguna çok çok daha iyilerini bulabilmek mümkün..

Sevgiler..
:*

7 Haziran 2011 Salı

Oriflame Giordani Gold Mineral Therapy Concealer



Günlük kapatıcı arayışlarımda kullanıp çoktaan bitirmiş olduğum fakat yayınlamaya yeni sıra gelmiş olan bir kapatıcıdan bahsetmek istiyorum :)

Oriflame'in Giordani Gold serisinin biraz daha özel olduğunu düşündüğüm için indirimde aldığım bir kapatıcı bu.. Rengi ve kapatıcılığı iyi denilebilir ama bende çok kalıcı olmadı.. Ya da ben Lancome Effacernes yanında kapatıcı beğenemez oldum bilemiyorum :p

Günlük kullanım için ideal.. İnce yapılı ve buna rağmen lekeleri siyahlıkları hatta sivilceleri iyi kapatıyor..


Fırçalı bir tasarımı var ama ben hiç kullanmadım fırçasını, kazık gibi..


Çevirilerek fırçaya ürün gelmesi sağlanıyor.. Çıt çıt sesler çıkararak azar azar ürünü çıkarıyor..

Fotoğrafta da görüldüğü gibi minicik bir kutu ve günlük kullanımla 3-4 ayda bitti bende..

Önerir miyim? Çok indirimdeyse çeşit olsun diye öneririm..

Sevgiler..
:*

1 Haziran 2011 Çarşamba

Şimdi Parmak Arası Zamanıııı!

Demeyi çok isterdim ama burda hala yağmur yağmakta zaman zaman :(

İpanema bu sezon birbirinden cici terlikler çıkarmış! En üst sol köşedeki fiyonklu modelden Fıstık'a almıştım, malum, 20 gün sonra evleniyor ve sonra balayı :) Lazım olur terlik ona oralarda :))



Herbirinde ayrı ayrı gözüm kalsa da ben en çok kalpli olanları sevmiştiiiim ki daha önce bahsettiğim, bir dönem ev arkadaşım olan cicikkuzenim almış bana doğumgünü hediyesi olarak :))



Gerçi kendi pek sevmemiş rengini, gülüp duruyor ayaklarıma bakarak :/ Olsunn ben çok sevdim ve çok rahat buldum.. Evde sürekli giymeme rağmen ayaklarımı acıtmadı.. Ayrıca korkarım ben bunları skinny veya taytlarla plaj harici de giyerim ki!



Giyer miyim ki?

Bence giyebilitem yüksek :)


Teşekkürler cicikkuzenimmmmm! :)

Sevgiler..
:*

Hem Leopar Hem Fuşya!



Cicibebe daha ne isterrr? :)

Tabiikii havaların bir an önce ısınmasını ve jellylerini ayağına takıp dolaşmayııı!!

Bu babetleri görür görmez vuruldum ve ayağımdaki babetlerin topuklarımı parçalamış olmasına aldırmadan, acılar içerisinde kıvranarak :p denedim hemen!



Gerçi burnu bu tarz ayakkabılar benim dolma parmaklarımı hep acıtmıştır ama bakalım bu nasıl olacak..

Rengi aslında daha bi fuşyaya dönük bi narçiçeği gibi.. Ama fotoğraflarda tam yansıtamamışım maalesef..

Hadi şimdi güneş bi an önce açsın, açık ayakkabılar giymeye başlayalım ve ben de bunu beyazlarla kombinleyebileyiiiimmm :)

Sevgiler..
:*