31 Mayıs 2011 Salı

Nivea Visage Oxygen Power Canlandırıcı Temizleme Jeli


Daha önceki yazılarımda, temizleme jelinin yüzde gıcırtı çıkarma hissini sevdiğimi söylemiştim ..

Yani şöyle ki, yüzümü temizleyici ile yıkadıktan sonra durularken dokunduğumda gıcırdamalı temizliği hissetmem için :) Ne yapayım, huyum böyle :/

Geçenlerde Watsons'tan alışveriş yaparken görevli bunu kullanırsam memnun kalacağımı söyledi.. Uygun bir fiyatı vardı, denemeye değer dedim ve aldım..

Gerçekten gıcırdatıyor ama bazen üşengeçlikten makyajı temizlemeden yüzümüzü yıkarız ya (çok ayıpppp ama ben yapıyorum uykusuzluktan öldüğüm zamanlarda :( :) ) işte öyle zamanlarda ten makyajını çıkarıyor fakat rimeli yeterli temizlemiyor.. Oysaki daha önce kullandığım markalarda onu bile yeterince temizleyenleri gördüğüm için, beklentisi o şekilde olanların ihtiyacını karşılayamaz..

Tanımında söylenenler ise :

* %15 saf Oksijen içeren ilk nemlendirici..
* Cilde ekstra Oksijen sağlar.
* Cildinizi derinlemesine canlandırır.
* Yeni ve sağlıklı hücre oluşumunu hızlandırır.

Piyasadaki birçok temizleme jeline göre gerçekten iyi..

Beklentisi anlattığım gibi olanlara düşünmeden tavsiye edebilirim..

Sevgiler..

23 Mayıs 2011 Pazartesi

İyi ki Doğdummmm! Gördün mü Kocaman Oldummm! :))


Tam 24 sene önce bugün... Diye başlayan bi konusma yapmicam tabi :)

Ama niyeyse duyguluyum biraz :) yaşlılık hissi sanırım :)

Neyse.. Aklım karışık biraz bu aralar.. Ama bugün keyfimi hiç bisi kaciramayacak :))

Netice itibari ileeeeee;

İYİ Kİ DOĞDUM BEEEEN :))

17 Mayıs 2011 Salı

Tırnakları Soyulanlar Buraya Baksınnn!

Uzun zamandır tırnak soyulması problemi yaşıyorum ama bu konuda, düzelmeleri için herhangi bi adım atmamıştım.. Niyetim profesyonel bir tırnak merkezine gidip bakım yaptırmaktı ama bir türlü vakit bulamayınca önce evde kendim bi şeyler deneyeyim dedim ve Flormar'ın bu ürünün aldım..



Flormarın bu bakım ürünlerinin hemen hepsinde kolay kırılan yumuşak tırnaklar için yazdığı için seçim yapmam biraz zor oldu :)



Üzerinde tırnak uzatıcı yazsa da, arka tarafındaki açıklama paragrafının son cümlesine "heh işte bu!!" diyerek bunu seçtim :)



2 kez uyguladım şimdiye kadar.. Soyuk kısımlarda yeni soyulmalar yaşamadım.. Umarım sorunsuzca uzayarak o kısımlar tamamen yok olur ve kurtulurum bu durumdan :(

Şeffaf, pembe renkli, parlatıcı cila kıvamında bir yapısı var..



Ama sürüldüğü zaman parlatıcı kadar belirgin durmuyor.. Oje altına tek kat sürülme suretiyle kullanılıyor üzerinde yazdığı gibi..

Zamanla gelişmeleri yazarım.. Daha önce kullananlar varsa ve görüşlerini yazarsa sevinirim :)

Sevgiler..
:*

Mucizevi Ürün : Ayakkabı Vurması Önleyici!!!

Geçen gün çok beğenerek aldığım kırmızı rugan babetlerimi giydim ilk kez.. Tabi her yeni ayakkabı gibi vurdular ayağımın arkasını :(



Daha önce watson's'da görmüştüm bu tarz ayak koruyucu ürünleri ama işe yarar mı diye tereddüt ederek almamıştım.. Baktım acı dayanılacak gibi değil, o kadar yolu dönüp eve gidip ayakkabı değiştirecegime, okuldan çıkıp işe gelirken AVM'ye uğradım.. Ve bu mucizevi minik bantları aldım..



Paketinden çıkarıldıktan sonra arkasındaki kağıdı çıkartarak çıplak ayağımıza yapıştırıyoruz..



Kesinlikle işe yarıyor!!!

O kadar mutlu oldum ki anlatamam! Çünkü evde giyilmeyi bekleyen ama vurdukları için giyilmeyen o kadar çok babet ve ayakkabım var ki!!

Bunun başarısını gördükten sonra ben parmak arası terlik/sandaletler için olanları da aldım.. Havalar düzelsin, dener denemez görüşlerimi yazarım :)

Sevgiler..
:*

12 Mayıs 2011 Perşembe

SAÜ'de Bahar Şenlikleri ve Yüzüklerimmm!

Bu sene geçen senekilere nazaran biraz daha iyi şarkıcılar var demiştim başta ama her birinin sahne performansı diğerinden kötüydü :/ Özlem Tekin, Gripin, Emre Aydın ve Murat Dalkılıç var programda.. Özlem Tekin'e 2 şarkı dayanabildik.. Gripin ona oranla daha iyiydi, eğlendirdi en azından.. Emre Aydın'dan haz etmem pek.. Mıymıy ergen şarkıcısı gibi gelir bana..Murat abimizi de bu akşam görcez kısmetse :))

Güzel olan tek şey bungee jumping ve tezgahlardan aldığım bu yüzükler oldu :)



Hepsine de ayrı ayrı bayılarak aldım valla :) 2 gündür de takıyorum severek :) Hatta bu akşam çıkarsam Murat Dalkılıç'a başka modeller de almak istiyorum :) Gerçi İstanbulda daha uygun bulabilirim aynılarını eminim ama işte maymun iştah doymuyor :))



Yine de final öncesi bebeleri izlemek iyi oldu.. Malum, 92'liler kampüste artık biz baya karta kaçtık :))

Sevgiler..
:*

10 Mayıs 2011 Salı

Naturköy Kaçamağı

Daha önce şu postumda ayrıntılı anlatmış olduğum Sapanca'daki Natürköy'deydik geçtiğimiz cumartesi..

O posttan sonra sevgili blogger arkadaşım Bayan Papatya her güneşli günde bana Natürköy'ü hatırlattı sağolsun ve nihayet geçen cumartesi birlikte gidebildik :))

Hava şansımıza çok güzeldi.. Can sıkıcı olaylar peşimi bırakmasa da güzel bi gün geçirdik :)


Israrla istenen (!) neffisss bir kahvaltı..


4 bir yanda şarıl şarıl şarıldayan serinletici sular :)


Kovalanan ördekler :))


Keyifle içilen, ah pardon servis ettirilen :p çaylar..

Ve daha bir sürü keyifli anı ile ayrıldık oradan..

Şimdi yeni yerler mi keşfetmeli? Yoksa Natürköy'e bıkana kadar mı gitmeli?

Gelecek postlarda cevabını hep birlikte göreceğiz sanırım :p

Sevgiler..
:*

7 Mayıs 2011 Cumartesi

Karmaşık Bir Haftanın Ardından...

Bloglar açıldı diye sevinirken öyle atraksiyonlu bir döneme girdim ki değil yazmak dogru dürüst okuyamadım bile :/

Önce amcam hastaydı.. Çok yaşlı ve akciğer yetmezliği var kendisinde.. Farklı sağlık sorunları da çıktı ve ameliyat süreci baya sancılı geçti.. Şimdi iyi çok şükür..

Vizelerim vardı, 2 haftadır ertelene ertelene ancak dün bittiler.. Rahat bi nefes aldık :)

Sonra teyzem kalp krizi geçirdi.. Onun üzüntüsü de eklendi.. Evde sürekli bi yas havası yani.. O da iyi ama şimdi çok şükür..

Bu arada ben ufak bi kaza yaptım.. Bende bi şey yok çok şükür ama arabanın arkası yok olmuştu.. Ama o da iyi şimdi :) Koşturmacası can sıkıcı idi gerçi.. Bi de ben tezcanlıyımdır bu konularda.. Hemen olsun bitsin isterim..

Hiç iyi bi şey olmadı mı? derseniz.. Olmadı :) Gerçekten olmadı :)

Bi akşam nefes alabilmek için küçük bi kaçamak yaptım, arkadaşın doğumgününe uğradım.. Ama o bile eğlendirmedi..

Ne giydim peki?




80'ler 90'lar pop var dediler, böyle bi kombin yaptım.. Ben beğendim kendimi.. Koca popoma rağmen tütü eteğimi de çok sevdim :))) Ama ne yazık ki ceket+tişört ikilisini ayıramadım fotoyu ne kadar aydınlatsam da.. Ceketin içinde siyah normal atlet t-shirt var pek belli olmasa da :)
Diğer fotoğrafların hepsi daha karanlık oldugundan en iyisi bu dedim :)

Sizce nasıl olmuş?

Sevgiler..
iyi haftasonları :)
:*