15 Temmuz 2011 Cuma

Sarı Sarı





Sarıya karşı nedense bi antipatim vardı hep.. Geçen yıl bu huyumu, sarı babetleri alarak kırmış olsam da, kombinlerde sık kullanmazdım..

Demiştim ya bana renklen artık dediler diye :) O yüzden dün bunu seçtim, renklendirdim kendimi :)

Bugün öyle yoğun ve enerjisizim ki foto çekmedim henüz.. Birazdan saçı başı düzeltir çekebilirim bikaç kare, zira daha renkliyim bugün :)

Bol pantolonu evde giyerim diye yerel bi butikten almıştım bikaç sene önce fakat kenarda etiketi çıkmamış halde duruyordu.. Bu bana oluyo mu ki şimdi diye denedim ve üzerimdeki tişörtle sevdim, kullandım :)
Penye gibi bir kumaş, ama salaş ve yaz günü oldukça rahat oldu dışarda da..

Tunik : Atmosphere
Pantolon : Yerel Butik
Babet : İnci
Kolye : Uzak Işıklar

Bu arada makinemın ayarlarına ne yaptıysam net çekmemeye başladı.. Ama özellikle kombinleri! diğer fotolar normal, kombin çekeceğim zaman, hareket etmedigim halde bulanık! Yani aynı renk giydiğim zaman ayırt edilmiyor bitiş yerleri tişörtlerin falan.. Ne yapmam gerekiyor bilen var mı? (Makinem)

Sevgiler..
:*

6 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

yerim senide babetlerinide fıstıgım bnm çok tatlılar ;)

papatya dedi ki...

sarı sarı kimin yarı şarkısını mahsun sarıgülden sana yolluyorumm:)Gene güzel olmussun kahretsınn tarzınn bu senin:P


Benım makıneyı bozmadın dimi?

AtolyeKedi dedi ki...

Sarı ile ilgili aynen benimde bir antipatim var. Hala sarı bir şeyim yok bu yüzden.
Ciciler sana çok yakışmış canım.

cicibebe dedi ki...

princessim mucukkss :)

papatyam bilmiorum ki bozmuş olabilirim, aynı yaptım ayarlarını çünkü :D:D

evren'cim teşekkür edeirm canım.. sen de en kısa zamanda yık.. siyahlarla güzel oluyor sanki :))

Scissor Hands 81 dedi ki...

saçlarını kısa kestirmeye ne dersin

cicibebe dedi ki...

scissor hands "şaka mısın? tabiiki hayır!" derim :)