27 Temmuz 2011 Çarşamba

Nivea İnvisible For Black&White Roll On


Reklamlarında gördüğümden beri edinmek istediğim bu roll onu bir Watson's alışverişi sırasında kapmış bulundum..

Ama insan bi koklar dimi?

Bayan için olanı bildiğiniz traş losyonu gibi kokuyor! Tamam, renk ve kötü koku olayı oluşmuyor ama ilk sürdüğümde resmen kendimi küçükken gizli gizli babamın traş losyonunu kullanmışım da bütün gün öyle kokacakmışım gibi hissediyorum!

Erkek için olanı hediye idi.. Ama erkek işte bilirsiniz.. "Nasıl?" soruma "ne bilim rollon işte" diye bi cevap aldım!!! :))

Sevgiler..
:*

2 yorum:

Moda Kulisi dedi ki...

kullanan bir arkadaşım var coook memnun :) ız yapmıyormus reklamda soylenen gıbı aynı. ben roll on tercıh etmıorum meme kanserı yapıor dıye duydum....

http://moda-kulisi.blogspot.com/

cicibebe dedi ki...

evet cnm ben de baya memnunum.. erkeksi kokusu hariç koruması ve iz bırakmaması harika.. ben de duydum öyle ama aslı astarı var mı bilemiyorum :/ o yüzden kullanmadan edemiyorum :/