1 Haziran 2011 Çarşamba

Şimdi Parmak Arası Zamanıııı!

Demeyi çok isterdim ama burda hala yağmur yağmakta zaman zaman :(

İpanema bu sezon birbirinden cici terlikler çıkarmış! En üst sol köşedeki fiyonklu modelden Fıstık'a almıştım, malum, 20 gün sonra evleniyor ve sonra balayı :) Lazım olur terlik ona oralarda :))



Herbirinde ayrı ayrı gözüm kalsa da ben en çok kalpli olanları sevmiştiiiim ki daha önce bahsettiğim, bir dönem ev arkadaşım olan cicikkuzenim almış bana doğumgünü hediyesi olarak :))



Gerçi kendi pek sevmemiş rengini, gülüp duruyor ayaklarıma bakarak :/ Olsunn ben çok sevdim ve çok rahat buldum.. Evde sürekli giymeme rağmen ayaklarımı acıtmadı.. Ayrıca korkarım ben bunları skinny veya taytlarla plaj harici de giyerim ki!



Giyer miyim ki?

Bence giyebilitem yüksek :)


Teşekkürler cicikkuzenimmmmm! :)

Sevgiler..
:*

2 yorum:

tansumut dedi ki...

Benimde gözüm bunlarda en kısa zamanda almak istiyorum :)

cicibebe dedi ki...

en kısa zamanda alman dilegiyle o zaman cnm :)