7 Haziran 2011 Salı

Oriflame Giordani Gold Mineral Therapy Concealer



Günlük kapatıcı arayışlarımda kullanıp çoktaan bitirmiş olduğum fakat yayınlamaya yeni sıra gelmiş olan bir kapatıcıdan bahsetmek istiyorum :)

Oriflame'in Giordani Gold serisinin biraz daha özel olduğunu düşündüğüm için indirimde aldığım bir kapatıcı bu.. Rengi ve kapatıcılığı iyi denilebilir ama bende çok kalıcı olmadı.. Ya da ben Lancome Effacernes yanında kapatıcı beğenemez oldum bilemiyorum :p

Günlük kullanım için ideal.. İnce yapılı ve buna rağmen lekeleri siyahlıkları hatta sivilceleri iyi kapatıyor..


Fırçalı bir tasarımı var ama ben hiç kullanmadım fırçasını, kazık gibi..


Çevirilerek fırçaya ürün gelmesi sağlanıyor.. Çıt çıt sesler çıkararak azar azar ürünü çıkarıyor..

Fotoğrafta da görüldüğü gibi minicik bir kutu ve günlük kullanımla 3-4 ayda bitti bende..

Önerir miyim? Çok indirimdeyse çeşit olsun diye öneririm..

Sevgiler..
:*

Hiç yorum yok: