8 Haziran 2011 Çarşamba

Clinique Liquid Facial Soap - Yüz Temizleme Jeli


Ürün Tanımı :

Kiri ve yağı temizleyen likit yüz temizleme jeli,cildi kurutmadan durulanan köpüren ve kolay durulanan hassas sabun.Ciltteki kiri,yağı ve kalıntıları nazikçe ve derinlemesine temizler,cildi kurutmadan , pullandırmadan temizleyerek rahatlatır.

Günde iki defa sabah ve akşam 1-2 pompa ürünü elinize sıkın ve makyajsız cilde uygulayın.Göz çevresine uygulamayın.Kiri ve pütürleri çözmek için nazikçe masaj yapın,ılık su ile birkaç defa durulayın ve kurutun.


Dese de, benim hiç sevemediğim temizleyicilerin ilk sıralarında gelir Clinique Temizleme Jeli.. Bir kere karma cildimi aşırı kurutup pul pul yaptı.. Tek başına bu yaptı demiyorum.. 3 Step 3'lüsü birleşip mahvettiler cildimi :( Renk düzensizlikleri falan ortaya çıktı bikaç ay sonra.. Tabi ben o zamanlar saf, iyi marka ürünü iyidir herhalde diyerek kullanmaya devam ettim..

Bu son şişe hediye geldiği için atmadım, kullanıyorum ara sıra zorda kaldıkça :/

Sevenleri de çok aslında.. Ama bilemiyorum.. Sevmedim, önermiyorum.. Aynı fiyata veya daha uyguna çok çok daha iyilerini bulabilmek mümkün..

Sevgiler..
:*

Hiç yorum yok: