29 Haziran 2011 Çarşamba

Çiçekli Giyersem Hayat da Çiçeklenir mi?

Güneşin parlaklığına rağmen o kadar karamsarım ki son günlerde!.. Tabii ki durduk yere değil.. Bir sebebi var ama 1 aydır beynimi meşgul edecek kadar büyük bi sebep değil! Huzurumu kaçırmaya değecek bi şey değil..

Peki ama neden sürüyor?! İsyan edesim var!

Hayır bi de son günlerde neden bu bloga koydugum fotoların kalitesi acayip bozuluyor!! Bu fotograflar aslında gayet netler cık cık cık!!







Elbisem ip askılı, fakat bunu iş yerim kaldırmaz ne yazık ki, o yüzden kullanmayı hiç sevmesem de bolero geçiriverdim üzerime..

Elbise : LCW
Bolero : Koton
Babet : İnci
Kemer : Akçakoca'da akşamları kurulan sergiler.. Bi adı var mı bilmiyorum..

Sevgiler..
:*

5 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

günaydın cnm, içim açıldı ne tatlı olmuşsun sen böyle cıvıl cıvıl, ruh halinede yansır emin ol giydiğin kıyafetler, güzel bir gün geçireceğine eminim ;) öpüldünnnnnnn ;)

papatya dedi ki...

bu kıyafetı benden önce annem senı görüp cok begenmıs onceden methını duymustum yanı cok güzel olmussun kuzumm:)

cicibebe dedi ki...

princessim teşekkür ederim cnm ama ne yazık ki yansımadı enerji bana :)

papatyam teşekkür ederim :) annene de teşekkürlerimi ilet :) çiçekli bi kumaşım var acaba bu model benzeri mi yaptırsam :p

AtolyeKedi dedi ki...

Problemlerinin biran önce bitmesi dileğiyle....

jay jay dedi ki...

Elbise güzelmiş gerçekten :) Bende çiçekli elbise aldım gerçekten çok şık.