17 Haziran 2011 Cuma

Bıktım Bu Havalardan!

Şu an biraz güneş açmış olsa da sabahtan beri bi kapalı bi açık ruh halim bozuldu resmen!!

Uzuuun zmandır ne giydim postu yapmamıştım, gerçi ekstra bişi yok ama değişiklik olsun diye bugün paylaşayım dedim :)




t-shirtün çok çok benzerini bikaç sezon önce yanlış hatırlamıyorsam bershkadan mı ne almıştım, ama çok beğenen bi arkadaşıma hediye etmiştim.. Şimdi aynısını LCW'de görünce alıverdim.. Asimetrik kesiminden dolayı taytla da şortla da çok severek kullanıyordum :)

Normalde LCW'ye uğrayan biri değildim ama bizim fabrikanın karşısında, LCW fabrika satış mağazası var.. Organize sanayi bölgesi olduğu için gezecek ya da oturacak yer yok, sıkıldıkça oraya gidiyoruz, işe girdiğimden beri epeyce şey aldım.. Özellikle bu sezonda günlük tişörtleri hoşuma gitti ve bir sürü aldım :) Çarşıda bir çok kişide görmek mümkün tabi aynılarını ama ben sadece işe tayt+tişört, kot+tişört geldiğim, diğer zamanlarda elbise giydiğim için sorun olacağını sanmıyorum :)

Ne iseee,

T-shirt : LCW
Kot görünümlü tayt : Zara
Ayakkabı : Tiger

Sevgiler..
:*

7 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

aynen cnm ne giyeceğimi şaşırıyorum :) bi yanıyorum bi donuyorum bu nee beee yeter artık yaz gelsınn...Saclar süper uzamıs kestırme sakın ;)

ElanorTiwele dedi ki...

ama sen çok zayıflamışsın :)

cicibebe dedi ki...

pricessim evet çok uzadılar ve bu kesilmiş hali :) renk açmayı düşünüyorum ama tamamını boyamaya cesaretim yok.. önerilere açıgım :))

elanor'cum evet yanlardan küçüldüm bayaaaa :)) ama benim sorunum göbek-mide kısmı :/ orası gitmiyo bi türlü :( yaz sonunda yok olabilirim bu gidişle sadece göbek kalabilirim :p

♥ PINK PRINCESS ♥ dedi ki...

ohh hayalimdeki kadar uzun saçların:)

cicibebe dedi ki...

:)) seninkiler de kısa zamanda uzasın inşallah canım :)

cecilia dedi ki...

bende çok seviniyorum uzayan saçlarıma 8 ay oldu ne çabuk geçti anlamadım ama bidaha kestirmeyi düşünmüyorum :) kombin çok hoş ya tişörtüne bayıldım ;)

cicibebe dedi ki...

ceci'cim teşekkür ederim :) aslında bana arada geliyorlar kestirmek istiyorum ama bir kuvvet beni durduruyor :)) ama kestirmem sanırım bu saclar tam 4 yılın eseri :)