16 Haziran 2011 Perşembe

Biraz Renklenelim mi?

Sabahtan beri havada bir kasvet bir iç karartıcılık haziran bitiyo hala bu ne hava kardeşim diye isyan edesim var valla :/

Dinlediğim şarkılar bile etkileniyor hava kapalıyken, neşelendirmiyor ajda&tarkan ikilisi :)

Bu kasvetli günde, renkli cicilerle renklendireyim dedim blogumu :)

Bu ciciler, benim son bi haftada çıldırmış gibi saldırmak suretiyle almış olduğum tac ve küpeler.. Oje çılgınlığından kurtulduk derken şimdi bu baş gösterdi iyi mi :/



Daha önce simlilerin grisi, satenlilerin kırmızısı ve plastiklerin toz pembesinden edinmiş, çok sevmiştim.. Tac dediğin kafanı sıkmayacak, var mı yok mu anlaşılmayacak sadece rengini gösterip saçının önüne gelmesini engelleyecek arkadaşım! Başım ağrır benim yoksa :/ Bu modellerin hiçbiri sıkmıyor, ağrıtmıyor, test ettim onayladım :) Bir çok yerde de çok çok uygun fiyatlara satılıyorlar.. Şahsen ben hepsini Kadıköy'den çeşitli mağazalardan 1'er TL'ye aldım..



Yok yok bijuteri değil, bunlar da benim haftasonu Kadıköy ganimetlerimden :) Daha önce bahsettiğim gibi bizim iş yerimiz Avrupa Yakası'nda (Gerçi o zaman Bakırköy'deydik, taşındık :) ) olduğu için Anadolu yakasına çok sık gitmiyorum, gidince de böyle cozutuyorum işte ne yapayım :)) Daha bi de Mango soygunum var ama onu anlatmıyorum :p

Merak edenler için küpeler de en üstteki kırmızı kalpli ve taşlı yıldızlı hariç hepsi 1'er TL.. Bahariye'de "Uzak Işıklar" ve boğadan çapraz aşağı doğru inen sokakta sağdaki büyük takıcıdan alınmalar.. Adını hatırlayamadım..

İyi geldi bana renkleri taşları :) Umarım siz de beğenmişsinizdir cicilerimi :p

Sevgiler..
:)

8 yorum:

papatya dedi ki...

hiç beğenmedim bunar ne bole bosuna evde yer kaplatıyosun bunlara sen ver bana ben benım odada muhafaza ederim onları:))))

butterfly dedi ki...

kadıköy benim mekanım özellikle uzak ışıklar..sürekli giderim bişiler alırım çok hoş ve uygun şeyler var gerçekten en son baykuşlu yüzük ve kolye almıştım:)

nisamu dedi ki...

Renk renk ve çok şirinler.İyi günlerde kullan:)

cicibebe dedi ki...

papatya'cım nazar etme noolur, benle iyi gecin senin de olurrrr :p

butterfly'cım ne şanslısın :) ben kadıköyde olsam sanırım mağazalar ürünsüzlükten ben parasızlıktan batarım :p

nisamu'cum teşekkürler :)

SERAP TAN dedi ki...

cicibebemmm cicilerine bayıldım en cok da yıldız kupelerıne :) gule gule kullan hepsını tatlım benım :)
sevgiler

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Hepsi çok güzelmiş, güle güle kullan :)

♥ PINK PRINCESS ♥ dedi ki...

mavi fiyonk küpe çok şirin..

cicibebe dedi ki...

serap'cım teşekkür ederim cnm :) ben de en çok yıldızları seviyorum ama henüz takmak nasip olmadı :)

marjo'cum teşekkür ederim cnm :)

pink princess'cim renginden dolayı öyle evet gercekten :)