17 Mayıs 2011 Salı

Tırnakları Soyulanlar Buraya Baksınnn!

Uzun zamandır tırnak soyulması problemi yaşıyorum ama bu konuda, düzelmeleri için herhangi bi adım atmamıştım.. Niyetim profesyonel bir tırnak merkezine gidip bakım yaptırmaktı ama bir türlü vakit bulamayınca önce evde kendim bi şeyler deneyeyim dedim ve Flormar'ın bu ürünün aldım..



Flormarın bu bakım ürünlerinin hemen hepsinde kolay kırılan yumuşak tırnaklar için yazdığı için seçim yapmam biraz zor oldu :)



Üzerinde tırnak uzatıcı yazsa da, arka tarafındaki açıklama paragrafının son cümlesine "heh işte bu!!" diyerek bunu seçtim :)



2 kez uyguladım şimdiye kadar.. Soyuk kısımlarda yeni soyulmalar yaşamadım.. Umarım sorunsuzca uzayarak o kısımlar tamamen yok olur ve kurtulurum bu durumdan :(

Şeffaf, pembe renkli, parlatıcı cila kıvamında bir yapısı var..



Ama sürüldüğü zaman parlatıcı kadar belirgin durmuyor.. Oje altına tek kat sürülme suretiyle kullanılıyor üzerinde yazdığı gibi..

Zamanla gelişmeleri yazarım.. Daha önce kullananlar varsa ve görüşlerini yazarsa sevinirim :)

Sevgiler..
:*

Hiç yorum yok: