12 Mayıs 2011 Perşembe

SAÜ'de Bahar Şenlikleri ve Yüzüklerimmm!

Bu sene geçen senekilere nazaran biraz daha iyi şarkıcılar var demiştim başta ama her birinin sahne performansı diğerinden kötüydü :/ Özlem Tekin, Gripin, Emre Aydın ve Murat Dalkılıç var programda.. Özlem Tekin'e 2 şarkı dayanabildik.. Gripin ona oranla daha iyiydi, eğlendirdi en azından.. Emre Aydın'dan haz etmem pek.. Mıymıy ergen şarkıcısı gibi gelir bana..Murat abimizi de bu akşam görcez kısmetse :))

Güzel olan tek şey bungee jumping ve tezgahlardan aldığım bu yüzükler oldu :)



Hepsine de ayrı ayrı bayılarak aldım valla :) 2 gündür de takıyorum severek :) Hatta bu akşam çıkarsam Murat Dalkılıç'a başka modeller de almak istiyorum :) Gerçi İstanbulda daha uygun bulabilirim aynılarını eminim ama işte maymun iştah doymuyor :))



Yine de final öncesi bebeleri izlemek iyi oldu.. Malum, 92'liler kampüste artık biz baya karta kaçtık :))

Sevgiler..
:*

6 yorum:

tansumut dedi ki...

Oha lafı üstüme alınıyorum :)) 92liyim :D -Ama 2. sınıftayım -
Şenlikler ilk iki günü gittim bende dün ve bugün gitmicem malum dalkılıç sakaryaya geleli 514516544. kez oldu :D
Yüzüklerse evet pahalı tanesi 1 ytl normalde ama şenlik diye iyi satıyorlar.
benge jumping yaptın mı sen ? :)))

AtolyeKedi dedi ki...

Çok severim bahar şenliklerini şimdilerde hayal tabi... Yüzükler çok güzelmiş güle güle kullan.

Akşama Murat kardeşime benden selam söyle :)

Benden Bişeyler dedi ki...

ayy canım yüzüklerine bayıldım bittim güle güle kullan umarım aynılarına denk gelir de hemen alırım:)Sevgiler:)

Yeşim dedi ki...

Gençlerin arasında olmak her zaman iyidir :) iyi etmişsin şenliklere gitmekle ;) Aldığın yüzüklere de bayıldım. Güzel günlerde kullan :)

SWL dedi ki...

kardeşimde bugün kalacak murat dalkılıça :) O da SAÜ de öğrenci ama İst de oturduğumuzdan servis kullanıyor orada kalmıyo :)

cicibebe dedi ki...

tansumut'cum kambersiz dügün olur mu tabi yaptım : )) fotoları eklicem bi ara ama fırsat bulamıyorum hiç :)) dalkılıç gelmiş miydi ki? ben ilk kez canlı izledim ve ne yalan söliim begendim performansını :)

evren'cim arabalarımızı otel park görevlisinin boyunluklu halime acıyarak yaptıgı jest sonucu yanyana parkettik :) cıkışta az erken gitsem selam da söyleyebilirdim yani ama o benden önce çıkmış : ))

benden bişeyler, denk gelirsin pazarlarda takıcılarda var hep bu modeller artık :)

yeşim'cim teşekkür ederim :) valla öyle enerji depoladım resmen :)

swl'cim kardeşinin bölümü ne :)