31 Mayıs 2011 Salı

Nivea Visage Oxygen Power Canlandırıcı Temizleme Jeli


Daha önceki yazılarımda, temizleme jelinin yüzde gıcırtı çıkarma hissini sevdiğimi söylemiştim ..

Yani şöyle ki, yüzümü temizleyici ile yıkadıktan sonra durularken dokunduğumda gıcırdamalı temizliği hissetmem için :) Ne yapayım, huyum böyle :/

Geçenlerde Watsons'tan alışveriş yaparken görevli bunu kullanırsam memnun kalacağımı söyledi.. Uygun bir fiyatı vardı, denemeye değer dedim ve aldım..

Gerçekten gıcırdatıyor ama bazen üşengeçlikten makyajı temizlemeden yüzümüzü yıkarız ya (çok ayıpppp ama ben yapıyorum uykusuzluktan öldüğüm zamanlarda :( :) ) işte öyle zamanlarda ten makyajını çıkarıyor fakat rimeli yeterli temizlemiyor.. Oysaki daha önce kullandığım markalarda onu bile yeterince temizleyenleri gördüğüm için, beklentisi o şekilde olanların ihtiyacını karşılayamaz..

Tanımında söylenenler ise :

* %15 saf Oksijen içeren ilk nemlendirici..
* Cilde ekstra Oksijen sağlar.
* Cildinizi derinlemesine canlandırır.
* Yeni ve sağlıklı hücre oluşumunu hızlandırır.

Piyasadaki birçok temizleme jeline göre gerçekten iyi..

Beklentisi anlattığım gibi olanlara düşünmeden tavsiye edebilirim..

Sevgiler..

Hiç yorum yok: