7 Mayıs 2011 Cumartesi

Karmaşık Bir Haftanın Ardından...

Bloglar açıldı diye sevinirken öyle atraksiyonlu bir döneme girdim ki değil yazmak dogru dürüst okuyamadım bile :/

Önce amcam hastaydı.. Çok yaşlı ve akciğer yetmezliği var kendisinde.. Farklı sağlık sorunları da çıktı ve ameliyat süreci baya sancılı geçti.. Şimdi iyi çok şükür..

Vizelerim vardı, 2 haftadır ertelene ertelene ancak dün bittiler.. Rahat bi nefes aldık :)

Sonra teyzem kalp krizi geçirdi.. Onun üzüntüsü de eklendi.. Evde sürekli bi yas havası yani.. O da iyi ama şimdi çok şükür..

Bu arada ben ufak bi kaza yaptım.. Bende bi şey yok çok şükür ama arabanın arkası yok olmuştu.. Ama o da iyi şimdi :) Koşturmacası can sıkıcı idi gerçi.. Bi de ben tezcanlıyımdır bu konularda.. Hemen olsun bitsin isterim..

Hiç iyi bi şey olmadı mı? derseniz.. Olmadı :) Gerçekten olmadı :)

Bi akşam nefes alabilmek için küçük bi kaçamak yaptım, arkadaşın doğumgününe uğradım.. Ama o bile eğlendirmedi..

Ne giydim peki?




80'ler 90'lar pop var dediler, böyle bi kombin yaptım.. Ben beğendim kendimi.. Koca popoma rağmen tütü eteğimi de çok sevdim :))) Ama ne yazık ki ceket+tişört ikilisini ayıramadım fotoyu ne kadar aydınlatsam da.. Ceketin içinde siyah normal atlet t-shirt var pek belli olmasa da :)
Diğer fotoğrafların hepsi daha karanlık oldugundan en iyisi bu dedim :)

Sizce nasıl olmuş?

Sevgiler..
iyi haftasonları :)
:*

6 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

gayet güzel olmus
botun bok güzel duruyo.markası nedir ya cok begendım valla.
renk uyumunu sevdım.

AtolyeKedi dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun canım.

Sümeyye dedi ki...

çok geçmiş olsun canım,Allah beterinden saklasın...şimdi iyi olduğunuza çok sevindim,çok cici görünüyorsun yine,ben de çok beğendim :)

cicibebe dedi ki...

kova kadını, teşekkür ederim canım.. botumu izmit'te fethiye kundura diye bi yerden almıştım ama bakırköy'de ve her yerde benzerlerini gördüm sonradan..

evren'cim teşekkürler cnm..

sümeyye'cim amin canım teşekkürler..

Benden Bişeyler dedi ki...

aa çok geçmiş olsun canım:( kombin çok tatlı olmuş:)

cicibebe dedi ki...

benden bişeyler tşkkr ederim cnm :)