1 Haziran 2011 Çarşamba

Hem Leopar Hem Fuşya!



Cicibebe daha ne isterrr? :)

Tabiikii havaların bir an önce ısınmasını ve jellylerini ayağına takıp dolaşmayııı!!

Bu babetleri görür görmez vuruldum ve ayağımdaki babetlerin topuklarımı parçalamış olmasına aldırmadan, acılar içerisinde kıvranarak :p denedim hemen!



Gerçi burnu bu tarz ayakkabılar benim dolma parmaklarımı hep acıtmıştır ama bakalım bu nasıl olacak..

Rengi aslında daha bi fuşyaya dönük bi narçiçeği gibi.. Ama fotoğraflarda tam yansıtamamışım maalesef..

Hadi şimdi güneş bi an önce açsın, açık ayakkabılar giymeye başlayalım ve ben de bunu beyazlarla kombinleyebileyiiiimmm :)

Sevgiler..
:*

14 yorum:

papatya dedi ki...

yaaa nerden aldınn bayıldım :))))

cecilia dedi ki...

ayaklarını acıtmıyolarsa harikalar, benim koca ayaklarım için biraz riskli bir ayakkabı gibi geldi ama modeli, rengi süper ;)

cicibebe dedi ki...

papatyam gez'den aldım :D değişikleri de var çok cicileri var al maaşını da bakalım :P

ceci'cim cnm bunlar da 39 :D ama ayakta cici duruyolar :) ya da ben öyle görmek istedim bilemiyorum aklım başımdan gitmişti o an :D:D:D

YETENEK-SİZİN dedi ki...

jelly ayakkabılar ayağı mahvediyor. en azından benimkiler öle oluyor:)

cicibebe dedi ki...

yetenek-sizin'cim ben de en çok jellylerle rahat edebiliyorum ama yumuşagını secmek önemli tabi :/ bi tane vardı, twigy sert plastik bi babetin arkası sürtünmeden dolayı mahvediyodu ayaklarımı, içine topuk kısmına yumuşak, aksesuar yapılan keçelerden yapıştırdım süper oldu :)) deneyebilirsin varsa sen de :)

Sümeyye dedi ki...

ayyy çok cici,güle güle giy canım :)

Benden Bişeyler dedi ki...

çok cici cicibebenin bloguna da cici şeyler yakışır zaten dimi:) Güle güle kombinle tatlım:)

tansumut dedi ki...

Çok güzelmiş:) Görmedim hiç ama Gez'de bunu :p
Titiz'deki ipenamalar benim aklımda hep :D

cicibebe dedi ki...

sümeyye'cim teşekkür ederim canım :)

benden bişeyler'cim teşekkür ederim tatlım ama bu gidişle agustosa kadar giyemicem :( havalara baksana :(

tasumut'cum o ipanemalardan da hediye geldi fuşyalı ama fiyonklulara gidiyo benim de gözüm :)) gez'de bi ay kadar önce vardı bunlardan da :)

Nur dedi ki...

hafta sonu ada ya gelince bakmak lazım :) güle güle giyin

cicibebe dedi ki...

nur'cum orda kalmamış sanırım ama aynısını kompedan'da gördüm.. oraya da bakabilirsin :)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

bu dediğini uyguluycam canım:) aslında benimkide ithal bi üründü ve oldukça yumuşaktı ama yinede yaa ayağıma sıcaktn yapışıyor yada ayağımı çok sıkıştırıyor

impossiblecm dedi ki...

ya ben kompedana bugün baktım çok tatlı bir pembesi vardı ama numarası kalmamış :( acaba bu voguenin babetini başka nerde bulabilirim :/

cicibebe dedi ki...

yetenek-sizin'cim umarım yararı olur cnm :)

impossiblecm'cim :) nerdeki kompedan'a baktın bilmiyorum ama ben sakarya'da gez ayakkabı'dan aldım.. hala vogue marka babetler var orda jelly ama bu model kaldı mı bilemiyorum..